Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo-o, nyt löytyi kyllä sellainen blogi, että oksat pois.

Tästä se elämä sitten viimein alkaa, tätä onkin odotettu jo yli vuosi. Mikey ja Minä muutamme viimein yhteiseen haniluolaan ja pääsemme näyttämään mitä aito rakkaus on! True love last lifetime!

http://haniutta.blogspot.fi/

Oksensin juuri suuhuni.

Joo-o, nyt löytyi kyllä sellainen blogi, että oksat pois.

Tästä se elämä sitten viimein alkaa, tätä onkin odotettu jo yli vuosi. Mikey ja Minä muutamme viimein yhteiseen haniluolaan ja pääsemme näyttämään mitä aito rakkaus on! True love last lifetime!

http://haniutta.blogspot.fi/
Ai saatana... Ihme jos ton avaamisesta jo ei puske diabetestä. On sit niin imelää että.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää on muute just se pariskunta jonka edessä/takana on mitä parasta istua leffassa!!!

Joo, nää on JUST ne tyypit. Elokuvan paras actionpätkä menossa, tykit laulaa ja miestä kaatuu ku viljaa myrskyssä. Ja mitä tapahtuu vieressä/edessä/takana?! "Musupusuhusuwössössöööööihqdihqnönnönönönönöööö". :urjo:

Tänään oli muuten viereisissä liukuportaissa tommonen pariskunta. Se nainen nönnötti sen miehen naamaa käsillään. Velloi kuin pullataikinaa. Ja sitten pussailtiin niin että metrotunneli raikuu. Ei ollu kauheen kaukana, että oisin kurottanu siitä välikön yli ja lyöny niitä.

tuli ostettua paikallisesta urheiluliikkeestä uudet juoksulenkkarit. jos sitä kohta kun ruoka vielä vähän laskeutuu niin lähtis testaamaan... ja huomenna työhaastatteluun eli kesätöitä pukkaa :rock: ja illalla pääsee sitten taas salille :puntti:

Sinä mun vaimona on parasta maailmassa, kun mulla tollanen täydellisyys ja enkeli olemassa...Haluan kosia sua ja mennä naimisiin, sit lentää sun kanssa yhdessä unelmiin...mukavin ikinä tapaamani ihminen, onkin nyt mun vaimo...

Miten voi olla vaimo, jos tuo pariskunta ei ole edes naimisissa? Nuo jutut on siis kopsattu samasta rakkaudentunnustuksista.

Onneksi on sinkkuketju.

Sinä mun vaimona on parasta maailmassa, kun mulla tollanen täydellisyys ja enkeli olemassa...Haluan kosia sua ja mennä naimisiin, sit lentää sun kanssa yhdessä unelmiin...mukavin ikinä tapaamani ihminen, onkin nyt mun vaimo...

Miten voi olla vaimo, jos tuo pariskunta ei ole edes naimisissa? Nuo jutut on siis kopsattu samasta rakkaudentunnustuksista.

Onneksi on sinkkuketju.

Mitä voi odottaa, nehän on tuusulasta:david:

Mua oksettaa jo valmiiksi, kun sain käskyn tyhjentää jääkaapin. Hiton kakku ja sipsit ja karkit ja kaikki. :urjo:

Onhan sitä rakastuneena melko sekaisin aina, mutta ei onneksi ole koskaan ollut noin hanisekaisin. :D Kairalle hanipusuja! :love:

Minusta ihanasti vaikeuksien kautta voittoon ovat menneet he. On ollut rakkauden roihua, sitten epäilyksen karikoita, joista kuitenkin on seilattu eteenpäin voittajina. Nyt ihana hanipesä hanilootineen. En malta odottaa jatkoa tälle!

Nuo on hemmetin onnellisia keskenään ja tuskin nakkaavat paskaakaan toisten mielipiteistä.

Vatsaani vääntää tuttu tunne siitä, kun ei ole hanilootaa.

Back
Ylös Bottom