Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aivan uskomaton lopputulos oli tuo eilinen futispelin 1-1. Espanjalaislehdet painottaa aika paljon tuota Suomen puolustuspainotteista peliä, mutta kyllähän se varmaan ottaa päähän, kun maailman 87. futistiimi (El Paisin mukaan) pelaa tasurin maailman parhaan kanssa.

kävin heti aamusta hemmetin rankalla spinningtunnilla, ja sen jälkeen aurinkoisella lenkillä ja kaupassa..........ihana kevään tuoksu jo tuolla ulkona!! Mutta nyt mielen valtaa kuitenkin ihan järjetön vitutus, enkä tiedä miten tästä nyt kääntäis fiilikset positiiviseksi. Blaaaah.

Viimiset 8 tuntia unessa istuin pöntöllä ja pieresekelin. Vähän sellanen "mitävittua" tunne nyt päällänsä :D Ja ei en paskonut sänkyyn yön aikana.

Kävin aamulla vaa'alla jumalauta pelästyin paino pudonnut 4-5 kiloa?!?!? Voiko olla jotain seuraamuksia eilisestä :urjo: nesteet lähteny tai jotain?

Nytkin vähän kyllä kipee olo, olis voinut viettää tän perjantain himassa mut päivällä oli ihan normaali olo.

Lährekkö huomenna klubille. Sielä myydään loiventavaa.
Öh, nyt on loiventavaa jo keretty ottamaan. Hehe, nukkumaan mentiinkin eilen jo yhden aikaan. On kyllä kestävyys tässä lajissa päässy pahasti laskemaan.

Viimiset 8 tuntia unessa istuin pöntöllä ja pieresekelin. Vähän sellanen "mitävittua" tunne nyt päällänsä :D Ja ei en paskonut sänkyyn yön aikana.

En minä tiedä edes miksi kysyn, mutta näitkö unta että olit pöntöllä vai istuitko pöntöllä unenpöpperössä? Ja piereskelitkö normaalisti vai sekeleitä kuten lause saattaa antaa ymmärtää.

Paljonkohan sekelit olisi euroiksi muutettuna? :D

Öh, nyt on loiventavaa jo keretty ottamaan. Hehe, nukkumaan mentiinkin eilen jo yhden aikaan. On kyllä kestävyys tässä lajissa päässy pahasti laskemaan.

Ei perjantaita lasketa, sillonhan haukottelee kaikki. Tänään onki parempi päivä, veljesten keikalle vaan rohkeasti illalla.

En minä tiedä edes miksi kysyn, mutta näitkö unta että olit pöntöllä vai istuitko pöntöllä unenpöpperössä? Ja piereskelitkö normaalisti vai sekeleitä kuten lause saattaa antaa ymmärtää.

Paljonkohan sekelit olisi euroiksi muutettuna? :D

No voi vittu, anteeksi huono suomeni :D

Todellisuudessa makasin sängyllä, mutta unessa istuin pöntöllä ja pierua tuli niin perkeleesti, ainakin unessa, todellisuudesta en tiedä, ei ollut muita kotona niin en voinut kysyä. Ja loppuyöstä olin josain juhlissa (tuli aamupaskalla mieleen), eikä tullut edes pillua, on nämäkin unia :lol2:

Wöyhötys on vasta toukokuussa. Ei mennä asioiden edelle. Tänään progeillaan. Oon kuunnellu pohjiksi mastodonia ja ny ajattelin siintyä kingston walliin.

Olisin halunnut mennä, mutta en saanut ketään mukaan :(

Yksinhän minäki kaikilla keikoilla käyn. Ota musta mallia :)

No voi vittu, anteeksi huono suomeni :D

Todellisuudessa makasin sängyllä, mutta unessa istuin pöntöllä ja pierua tuli niin perkeleesti, ainakin unessa, todellisuudesta en tiedä, ei ollut muita kotona niin en voinut kysyä. Ja loppuyöstä olin josain juhlissa (tuli aamupaskalla mieleen), eikä tullut edes pillua, on nämäkin unia :lol2:

Kiitos päivän nauruista :lol2: Tuli nyt selväksi tämäkin asia. Onneksi ei lopputulos ollut ku siinä hämähäkkivitsissä.

Back
Ylös Bottom