Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nopeesti mennyt tääkin päivä, eikä oo enää kun kaks päivää jäljellä ku huominenkin menee autokoulu jutuissa perjantait on tässä jaksossa vapaa-päiviä ainakin pääsiäiseen asti.

Tänään TV1 klo 2130, dokumentti Ayrton Sennasta. Mast sii.

http://www.telkku.com/program/show/2013031819301

"Älkää välittäkö, vaikka hockenheimit, monzat ja silverstonet eivät sanoisi teille mitään. Dokumenttiprojektin Senna-dokumentti kannattaa silti katsoa. Kyseessä on onnistunut elämäkerta todellisesta F1-legendasta, joka menehtyi San Marinon Grand Prix’n kilparadalla vuonna 1994 saamiinsa vammoihin. Hänen elämästään ei puuttunut vauhtia, vaarallisia tilanteita eikä ihmissuhdedraamaa"

Oon niin väsynyt ja stressaantunut, että aloin itkemään kun tein miehelle ruokaa. Mitään erityistä ei tapahtunut, tuli vaan mieleen, että vittuako mäkään sille mitään possua tässä paistelen, kun ei sekään tee mulle ikinä kasvisruokaa (mä siis olen vege ja mies syö lihaa). Siitä seuras joku 'mun elämä on paskaa' -kohtaus ja sit märisin soppakauha kourassa keittiön lattialla.
Mä kuitenkin tykkään tehä tuolle miehelle ruokaa, vaikka en ite niitä syökään, niin ei tässä nyt sentään mitään itkun aihetta oo (vaikka possuparkoja käykin vähän sääliksi).

Mun elämä on välillä vähän hankalaa, varsinkin tälleen keväisin :rolleyes:

Edit. Tein kuitenkin ruoan loppuun, ei nyt sentään jätetä miestä nälkään.

Mun elämä on välillä vähän hankalaa, varsinkin tälleen keväisin :rolleyes:

Edit. Tein kuitenkin ruoan loppuun, ei nyt sentään jätetä miestä nälkään.

Hullu, kevät on vuoden parasta aikaa vaikka ei se mun seksuaaliseen elämään yleensä vaikuta mitenkään. Märkä ja kylmä lähtee ja aurinko paistaa ja luonto herää eloon ja päivät pitenee ja hameet lyhenee.

Hyvä nainen, possua pöytään! Possu tykkää kun sitä syödään :)

Kauhee nälkä! Lihamureke on uunissa perunat kiehuu, joten kohta helpottaa.

Olipas kunnon slowmotion-maanantai, mut appajee ku pääs töistä salille :evil: Kyllä kalavot sai taas kyytiä näissä epätavallisssa koipeloissa :rock:!

Jahas, munakausi taas aluillaan, varaudutaanpa normaalia huonompaan huumoriin.

Minä sitten ihailen musiikillisesti taitavia ihmisiä. Ei soittimia eikä mitään, ja nämä vetävät siltikin mielestäni huomattavasti alkuperäistä paremmin. Jos käyttäisin hattuja, nostaisin nyt sellaista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
säv . sov ja san . L . Samarialainen alias kuka :)

a. le cog
Coq
?getImageN5=true&folderId=252005&name=DLFE-10601.webp
Siinä on Q. Vähän niinku cock, mutta q-kirjaimella... Mikä suomalaisille on niin vaikiaa q-kirjaimessa ja miten sen voi puheessakin sekottaa geehen?

Laitat risteilylle panoneuleen ja nuo niin varmasti irtoaa. :pano: Ainakin ruotsalaisilta miehiltä...

^Hyvää olutta..

Hullu, kevät on vuoden parasta aikaa vaikka ei se mun seksuaaliseen elämään yleensä vaikuta mitenkään. Märkä ja kylmä lähtee ja aurinko paistaa ja luonto herää eloon ja päivät pitenee ja hameet lyhenee.

Luultavasti mulle myös valehdeltiin, että keväisin tehdään tilastollisesti eniten itsemurhia.. "Että ihan hyväää aikaahan se on.."

:D

Franziskaner-Hefe-Weissbier.webp
Tuossa on parasta olutta, mitä olen maistanut! Ehdoton ykkönen..

No toihan on pakko katsoa.

Todellakin. Tai siis pakko laittaa kovalevylle talteen, määhän olen nukkumassa jo noin myöhään.

Kameratestiä:

Vaikka laittaa HD-laadulle niin aika väsynyttä, vtun youtube:jahas:

^ En muista, koska oisin kelkkaillu viimeks, vaikka se kivaa onkin. Oon tosin niin mamis (tai veljen koheltamisesta vaan oppinu), etten lähde mihinkään ihan puskaan. Eikä iskä kyllä ois mun antanu sinne ees masiinaansa viedä. Oon kuitenkin aika holtiton kaikkien moottorilla kulkevien härveleiden puikoissa. Ja moottorittomienkin :rolleyes:

Kurkku tuntuu vähän ikävältä. Pitänee juoda äkkiä paljon kuumaa ja kietoutua villaan. En kyllä nyt suostu tuleen kipeeks.

Back
Ylös Bottom