Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hah! No sulle toivon ainaki parin viikon megadarraa ja kaameeta pöhötystä :D
Jälkimmäinen on jo hanskassa :D Mut hei, kiitos sympatiasta!! ;)

Mää hämmästelen sitä, että en oo enää isoin henkilö työpaikalla.. vaan täällä on painavempia naisiakin.... :wtf:

Noh, pinnallinen saa olla vähän.. :D

2,5kk tauko oli lauantaihin asti dokkamisesta. Voisin sanoa, että ei tätä rapulaa ainakaan ole ollu ikävä. No onneks tämä alkaa olemaan jo voiton puolella.

Akvaario ois varmaan mukava räpellyksen kohde. Luoda erilaisia elinympäristöjä sinne! Mutta en kyllä ota koska en jaksais huolehtia siitä varmaan niin kalat kärsis.

...vaikka kuinka olen eläinrakas ja sillai, niin mun mielestä kalat ei kärsi. Ei ne tunne niin yhtään mitään. Ei ne tajua edes jos ne olis kuolemassa kuivalle maalle. Et sen puolesta voinet ottaa ihan huoletta akvaarion.

Oho. Joku hiton hyvännäköinen tuntematon nainen on lähettänyt mulle kaveripyynnön facebookissa. Sori vaan beibe, mulla ei ole tapana kerätä listalleni mitään kaverinkavereita, olivatpa he sitten kuinka hottiksia tahansa -> hylkää. Kumminkin on jonkun itä-Igorin väsäämä feikkiprofiili.

Nytten alko oudoin vaihe päivävuoroon siirtyessä. Vapaa-aika työajan jälkeen, mitä vittua?! Saattaa tovi mennä tottuessa ettei tartte heti mennä nukkumaan.

Toivottavasti sieltä sisältä tuli joku sellainen koottava juttu. Ne valmiit eläinhahmot on ihan perseestä :(

Parhautta oli muksuna ne retkeilijäleijonat, kilpikonnat ja virtahevot. Mä sain tollasen auton, johon sai liimata tarroja. Yks oppilas sai semmosen piirrosympyrän, millä saa kivoja kuvioita paperiin. Eivät raukat tienneet mikä se on ennen kuin neuvoin. Tytöt oli ihan tohkeissaan.

Jenkeissä osataan pistää kaikelle hintalappu: keskivertoelämän hinta on noin $6,3 miljoonaa. Laskumenetelmän mukaan myös matalamman tulon alueilla ihmishenki on arvottomampi. Kaikenlaista.

Back
Ylös Bottom