Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

a7d47ccb-cc73-4a69-8d34-c8a10fd02237.jpg

Itse en nähnyt, mutta kyllä ne kuulemma himmeästi tässä päällä näkyvät.

T: Puusilmä

Iltaa Pakkiksen väki! BINGO!

Näin Monster-energiamehu-punaviini-tärinöissäni seuraavanlaisen hallusinaationäyn: Kyproksella tapahtuu tiistaina pankkitilien jättityhjennys. Euroopan kriisimaiden laajuinen bank run on pian valmis - ensimmäiset innokkaat italiaanot ja spaniardot tyhjentävät tilejään tosin jo huomenna, joskin kaaos alkaa kunnolla nostaa päätään vasta loppuviikolla. Pitäkää hatuistanne kiinni, Euroopan kriisin kolmas vaihe on alkamassa. Kohta tankillinen menovettä autoon maksaa jo sen 100€ ja ensi talven Thaimaa-reissut downgreidataan risteilyiksi Itämerellä.

Onneksi meillä on Nokia. Ja Viking Grace. Ja Jykä. Kyllä kai me tälläkin jotenkin tienataan.

~ Over and Out. ~

Huomenta :) Ja hyvä slEmppa, oon ylpee susta

Täällä herätty myös neljältä, ja aerobinen tehty, aamupala just menossa ja kohta töihin. Enää 4 aamuherätystä ja sit on taas viikonloppu :dance2:

Ah! Parin päivän intensiivisen flunnssan jälkeen pääsee vihdoi treenaaman!

Vaikka tässä on alla vain n. viiden tunnin yö-unet, niin kyllä se riittää, vaikka tänään onkin vuorossa se rankin osio, eli jalkapäivä.
Ajattelin ennen treenejä vetästä nuorison suosimia energiajuomia pari kappaletta, että jos niistä sais vähän lisäpotkua ja piristystä, vaikkei tässä tässä nyt missään nuokkumis olotilassa olla.
Viisi tuntia unta on kuitenkin jo kohtalainen aika, tällaiselle lievän uniongelman omaavalle.

Mutta kyllä nyt puhkuu intoa, kun toi hemmetin räkätauti vei sen kolmepäivää pois punttisalilla.

Kello herätti tänään 06.15. Pakkasin treenivaatteet kassiin, suunnittelin tämän päivän työeväitä, pesin hampaat ja menin suihkuun aamuherätykselle, kun mieleeni hiipi sellainen epäröivä ajatus, että mulla saattaisi olla tänään sittenkin yövuoro. Eipä tässä sitten muuta kuin takaisin nukkumaan.

^^^senkin kakkiainen. No ei mua pahasti nukuta kun meni nukkuun kympiltä. Huomentos vaan ja voisikin taas toivotella oikein rapsakkaa ja valontäytteistä maanantaityöpäivää kaikille!

Olipas ihana herätä 5 aikaan, että öljy on talosta loppu ja patterit ei sen takia lämmitä. Nyt on jo hieman kylmä, ei perkele.
Onneks tänään tulee lisää öljyä, vittu ens yön nukun patterit täysillä!

Huomenta.
Tekee vähän tiukkaa taas tän heräämisen kanssa. *haukotus* :zzzz:

Morjes mullo etureidet kipeet! Yli tunnin ku istuu paikallaa ni meinaa enää liikkeelle päästä :/ Kyykkyharjottelut menneet siis perille vaikka niin kevyttä mukamas eilen oli :P

Morjes mullo etureidet kipeet! Yli tunnin ku istuu paikallaa ni meinaa enää liikkeelle päästä :/ Kyykkyharjottelut menneet siis perille vaikka niin kevyttä mukamas eilen oli :P

Mun etureidet ei oo enää kipeet ^^ 5. päivä etureisitreenin jälkeen ja nyt pystyn kävelee ilman kipuja. Et älä sinä valita siellä :D

Back
Ylös Bottom