Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai että, ekan kerran viikkoon yksin kotona. Mitähän sitä tekisi? :evil:

funny-pictures-auto-rage-comics-home-387176.jpeg

Sit voi myös hiippailla munasillaan pitkin kämppää

E: vain taivas on rajana :)

Missäpäin Suomea on muka kylmä nyt? Sääkarttaa kun katsoo niin ihan lapin pohjoisimmissa osissakaan ei oo kun -15. :confused:
Aamulla oli hyvästikin alle 20 astetta pakkasta monessakin paikassa ja Lapissa varmasti alle 30 C. Lämpeneehän tuo, kun aurinko paistaa, mutta kaukana keväästä ilmat ovat...

Heitin niin hyvän selkäreenin aamulla että tänään kyllä palkitsen itteni parilla olusella. Jos käväsis kaupasta hakee Heinekenin nelos päkin. :)

Joo oon treenannu kuten ennenki. Tohdinkohan laittaa mitään, just kun pääsin pakkiksesta eroon. No laitan nyt kuitenki, kiinnostaa teitä niin saakelisti ;)

Tänään, kun olin töissä, möllötti kauppakeskuksen käytävällä asemapaikastani noin parinkymmenen metrin päässä suoraan edessäni pyöreä ja puristeltavan näköinen 9½ -arvosanan laatupeppu. Sitä kannatteli kaksi kauniisti muotoiltua naisen jalkaa ja se oli verhoutunut tummansinisiin tiukkoihin farkkuihin. Sen omistaja palveli asiakkaitaan keskittyneesti ja oli koko ajan selin minuun päin, joten sain ihan kaikessa rauhassa lepuuttaa silmiäni siinä taideteoksessa.

Lauantaikin voi olla ihan kiva työpäivä. :)

Ei noilla pakkasilla pääse kevätmieli nostamaan tunnelmaa. Korvat paleltu heti, kun tunki päänsä ulos ovesta. Suosittelen muuten seinään niitattuja pimennysverhoja joka ikkunaan, jos kunnolla aiot yrittää anti-keväistä masistunnelmaa.

Huh, onneksi ei ole tuollaisia ongelmia. Lunta tuli ensimmäistä kertaa kuukauteen tuossa pari päivää sitten, mutta sulivat samana päivänä pois, ja nyt tasaisesti 5-10C välillä. Kevätmieli näkyy varsinkin siitä, että on jatkuvasti hyvällä tuulella :dance:

Pakkis on syrjäyttänyt facebookin meikäläisen eniten käyttämänä nettisivuna :D kun ennen notkuin facebookissa niin siinä sivussa kävin välillä vilkasemassa pakkista mutta nyt on jo jonkun aikaa ollut toisinpäin...
Noh jos sitä loppu illan vaa kattelis telkkaria ja söis... Kohtalon tovereita? :dance2:

haha, sattui niin hauska sattumus että pakko jakaa teillekin: palautin toissapäivänä kauppaan 5 euron edestä vichy-pulloja, ja kun kassalla kaivelin taskuja, huomasin että pullokuitti on kadonnut. Mua tietenkin vähän hadmitti, niin ystävällinen kassapoika lupasi ottaa kuitin talteen jos löytyy. No joojoo, varmaan otat ajattelin tietty. No veispuukkiinpa oli ilmestynyt siltä pojalta viesti, että on löytänyt mun kuitin ja ottanut talteen, ettei häviä siellä kaupassa:) Maailma, tai ainakin epsoo on sittenkin rehellinen paikka:) Ja jos luet tämän, niin kiitos, aurinkoinen päivä on vieläkin aurinkoisempi:) Ja magneettiraitakortit ei selvästi ole pöllömpiä koska niistä saa näköjään nimen kätevästi talteen :P

Jaa jos sitä suuntais Tampereen yöelämään kattoo kui töttöröö rakas siskoni on tänään :D Lord Estin keikka olis ainaki suunnitelmissa ja itsehän olen vesilinjalla :) Parin viikon päästä vois kyllä riipasta.

Back
Ylös Bottom