Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei hitto, tää päivä ei kyllä lähe käyntiin millään...

Nukuttaa vaan enemmän, ku juo kahvia ja Detachmentkin oli niin masentava elokuva, ettei enää mikään kiinnosta. Voisi mennä nukkumaan, jos osaisi, mutta yksin auringonpaisteessa siitä ei tule mitään muuta kuin turhaa pyörimistä. Harvinaisen tympeä lauantaiaamu.

Ei hitto, tää päivä ei kyllä lähe käyntiin millään...

Nukuttaa vaan enemmän, ku juo kahvia ja Detachmentkin oli niin masentava elokuva, ettei enää mikään kiinnosta. Voisi mennä nukkumaan, jos osaisi, mutta yksin auringonpaisteessa siitä ei tule mitään muuta kuin turhaa pyörimistä. Harvinaisen tympeä lauantaiaamu.

Masentavia elokuvia pitäisi alkaa harrastamaan enemmänkin. Taidankin myös itse katsoa yhden pitkään muoveissa olleen DVD:n tänään, kun on niin kaunis päivä ulkona. Ei pääse kevätmieli yllättämään

Huomenta! Ei voi olla 3 päivää jalat kipeät etureisitreenin jälkeen. Ja kivut ei edes tunnu hellittävän!

Mä luulin jo et mun kahden päivän olkapäätreenin jälkeinen kipu oli paha, mut kolme päivää kuulostaa inhottavalta.

Kaikkein karmeinta kipu oli silloin kun nollatreenitaustalla ekan kerran katottiin KOKO saliohjelma läpi (silloin kaksjakonen). Arvatte varmaan, kuinka mukavaa oli kun hermo- ja muu jumi kesti viikon. Ei voinu hetkekskään istahtaa kun ei meinannu päästä ylös ja vertyminen oli helkutin hidasta.. Nooh, siitä se sitten lähti ja sairaalla tavalla tuota olotilaa tavoitellaan joka treenissä :D

Monasti oon kironnu tätä sukupuolta: olkatreenin jälkeisenä päivänä hiusten kuivaaminen on aaivan persiistä ku hapottaa vaan.

Jahas, solis tunnin kuluttua lähtö puntenmimmenmiittiin. Mua jännittää niin paljon etten saa mitään aikaseks.

Hmm. pahasti jäljessä, vain yksi paska. Mää notkun muuten varmaan siellä kaffilassa ennen miittiä, jos sellasen löydän. Pitää lähteä täältä ajoissa ku ei pystyis Venaileen Rauhassa jos meinais myöhästyä..
En oo ikään käynykkää meijerillä ni on tässä niin monta jännitysmomenttia, melkein liian monta.

Huomenta! Ei voi olla 3 päivää jalat kipeät etureisitreenin jälkeen. Ja kivut ei edes tunnu hellittävän!
Noinhan sen pitääkin mennä, kun pumppailee monijakoisella ohjelmalla etukoivet kerta viikkoon.

Itsellä on keskivaikea kokovartalojumi, mutta kyllä sitä silti pitää lenkille ryöjäytyä. Josko huomenna pääsisi salillekin. Saattaa olla turhan jäykkää poikaa tosin huomenna, että voipi jäädä haaveeksi.:D

Masentavia elokuvia pitäisi alkaa harrastamaan enemmänkin. Taidankin myös itse katsoa yhden pitkään muoveissa olleen DVD:n tänään, kun on niin kaunis päivä ulkona. Ei pääse kevätmieli yllättämään
Ei noilla pakkasilla pääse kevätmieli nostamaan tunnelmaa. Korvat paleltu heti, kun tunki päänsä ulos ovesta. Suosittelen muuten seinään niitattuja pimennysverhoja joka ikkunaan, jos kunnolla aiot yrittää anti-keväistä masistunnelmaa.

Ai että, ekan kerran viikkoon yksin kotona. Mitähän sitä tekisi? :evil:
funny-pictures-auto-rage-comics-home-387176.jpeg

Back
Ylös Bottom