Huomenta söpöliinit.
Kohta pitää mennä kakalle.
Sama homma..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta söpöliinit.
Kohta pitää mennä kakalle.
Ei hitto, tää päivä ei kyllä lähe käyntiin millään...
Nukuttaa vaan enemmän, ku juo kahvia ja Detachmentkin oli niin masentava elokuva, ettei enää mikään kiinnosta. Voisi mennä nukkumaan, jos osaisi, mutta yksin auringonpaisteessa siitä ei tule mitään muuta kuin turhaa pyörimistä. Harvinaisen tympeä lauantaiaamu.
Huomenta! Ei voi olla 3 päivää jalat kipeät etureisitreenin jälkeen. Ja kivut ei edes tunnu hellittävän!
Mä luulin jo et mun kahden päivän olkapäätreenin jälkeinen kipu oli paha, mut kolme päivää kuulostaa inhottavalta.
Jahas, solis tunnin kuluttua lähtö puntenmimmenmiittiin. Mua jännittää niin paljon etten saa mitään aikaseks.
Noinhan sen pitääkin mennä, kun pumppailee monijakoisella ohjelmalla etukoivet kerta viikkoon.Huomenta! Ei voi olla 3 päivää jalat kipeät etureisitreenin jälkeen. Ja kivut ei edes tunnu hellittävän!
Noinhan sen pitääkin mennä, kun pumppailee monijakoisella ohjelmalla etukoivet kerta viikkoon.
Ei noilla pakkasilla pääse kevätmieli nostamaan tunnelmaa. Korvat paleltu heti, kun tunki päänsä ulos ovesta. Suosittelen muuten seinään niitattuja pimennysverhoja joka ikkunaan, jos kunnolla aiot yrittää anti-keväistä masistunnelmaa.Masentavia elokuvia pitäisi alkaa harrastamaan enemmänkin. Taidankin myös itse katsoa yhden pitkään muoveissa olleen DVD:n tänään, kun on niin kaunis päivä ulkona. Ei pääse kevätmieli yllättämään

Telkusta tulee painia :haart:
Ai että, ekan kerran viikkoon yksin kotona. Mitähän sitä tekisi? :evil: