Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Millä saan vaihdettua 3ga-tiedoston sellaiseksi jonka voi ladata faceen?

Mie sain eilen bloujobin aamulla ja illalla. Pihviä en saanut, prkl. (tosin itse olen se joka kokkaa... :D).

Huomenta pöytään. Trollannut vieressä makaavaa koiraa jo 15min, aina kun se haukottelee niin liikutan sen kieltä sormella ja rullaa kielensä takaisin ja haukotus jää kesken. Sitten se katsoo hölmistyneenä ja yrittää hetken päästä uudestaan... :lol2:

Voidaanko tästä päätellä, että ei kannata maistaakaan, jos haluaa jatkossakin säästää? Vai onko ne kaiken sen rahan arvoisia (on meinaan melko kallista, mitä oon välillä kattonu)?

Meikä :haart: Banaani-suklaa -jäätelö

Ei saa puhua B&J:stä.. tulee mielitekoja...

varsinkin kun tulee olemaan pitkät 6,5h vielä töissä jäljellä.. kun ei ole töitä :D laitteet kestää liian hyvin..

Huomenta. Miksi on niin vaikeaa olla onnellinen?

Sitä pelkää, että koska onni loppuu. Helpompaa olla valmiiksi onneton niin menetys ei tunnu niin pahalta.

images

Huomaa että on perjantai, ko sanat mennee sekasin ja ajatukset on aivan jossain muualla kuin olennaisissa asioissa. :jahas: Aivot jää narikkaan viimeistään sitten, ko pääsee hierojalle. :D

Yhdellä 3 viikon lomalla jenkeissä päätin kokeilla kaikki B&J-maut läpi...taisin syödä joka päivä purkillisen :D En ole tsekannutkaan mitä uusia makuja tänne on nyt tullut, pitänee tarkistaa!

Aurinko paistaa ja lunta sattaa, taitaa tulla kevät!
Ketut ne laulaa ja pakkanen paukkuu, taitaa tulla kevät!

Oli tupsupipo hautonut karvakorvia pitkään, oli lunta karvakuonollaan.
Monot oli pienet, oli lapasissa reikiä, palelin toisinaan (Hrrrrr...)

Latu oli poikki ja jäniksiä loikki, en kiinni saanut ainuttakaan (Damn!)
Jossain hangen alla, uinui karhu kankahalla, se veti vielä sikeitään (Laiska...)

Aurinko paistaa ja lunta sattaa, taitaa tulla kevät!
Ketut ne laulaa ja pakkanen paukkuu, taitaa tulla kevät!

:hyper:

Back
Ylös Bottom