Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onneksi huomenna on virallinen "pihvi- & suihinottopäivä" niin pienet vuodot ei niin haittaa. Oli ne sitten ylä- tahi alapäässä.

Onneksi huomenna on virallinen "pihvi- & suihinottopäivä" niin pienet vuodot ei niin haittaa. Oli ne sitten ylä- tahi alapäässä.

Eli tänään!

Siellä ne just vaikuttaakin. Ei se alapää pelkästään vuoda, vaan se kaali menee vitun sekaisin. Musiikilla ei ole mitään tekemistä pääkivun kanssa.

Kokemuksen perusteella ko musiikki aiheuttaa yläpäässä painetta, jonka vuoksi ohimolla oleva valtimo sykkii hieman rajummin kuin normaalisti. Tämä luo pääkivun kaltaisen olotilan, joka helpottaa lähes välittömästi kun paineen aiheuttava meteli sammutetaan.

Kokemus tosin rajoittuu vain viimeiseen yövuoroon, seuraavana päivänä voi jalkakin vähän vipattaa.

Huomenta ja hyvää kevättä :jahas:

image-3787212478.webp

Joo. Huomenta. Älytön tsemppaus että jaksais nousta sängystä ja rempoo läpi vielä kaks päivää. En muista millon ois viimeks ollu motivaatio näin totaalisesti poissa. Kiinnostaa toi ikkunasta hyppääminenki enemmän ku työt.

Joo. Huomenta. Älytön tsemppaus että jaksais nousta sängystä ja rempoo läpi vielä kaks päivää. En muista millon ois viimeks ollu motivaatio näin totaalisesti poissa. Kiinnostaa toi ikkunasta hyppääminenki enemmän ku työt.

Sitten vaan off-linea päälle ja pakkomenoks. Ittellä oli koko tammikuu tota, mut rämpimällä meni ohi..huh niitä fiiliksiä. Tsemppiä sinne! Sit kohta onkii lauantai =)

Olipas maireeta mennä puol kymppi nukkumaan. Nyt ei ees väsytä. Ynseen kylmä!

Hieno runo :) Ja huomenta kaikille, huomenna pitäiskin sitten taas kirjotella jotain yo-koetta... Mitähän sinne keksis evääksi :wtf:

Hieno runo :) Ja huomenta kaikille, huomenna pitäiskin sitten taas kirjotella jotain yo-koetta... Mitähän sinne keksis evääksi :wtf:
Jotain mahdollisimman äänekästä syötävää, että varmasti ottaa kaikkia päähän.

Huomenta! Se ois näköjään torstai ja kyykkypäivä. Tuo aurinko on kyllä yks narkkari, enimmän osan aikaa pilvessä. Mutta tänään se on jo muutaman kerran yrittäny kurkistella pössyjensä seasta.

Hyvää Steak & BJ -päivää vaan niille, joita se koskee ;)

Muutetaan nimeä pikkusen ja tehään siitä Steak & Handjob -päivä, niin vähän useampi pääsee sitä viettämään. Jos osaa paistaa pihvinsä ite.

Huomenta söpöliinit, ja vähän vähemmät söpöliinit.

Söin eilen iltapalaksi B&J jäätelöä. Oloni on oli todella naisellinen.

LLLLLLLLLLLLuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnntttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:dance:

Et ole tosissasi. Paskoin oman ranteeni ja jumitin hartiani tekemällä reilu 1,5h lumitöitä eilen. Painavan lumen heittely yli parin metrin korkuisille nietoksille ei toimi pidemmän päälle, ainakaan minun kokoisellani ihmisellä :( Olisi edes kola, minulla on vain lapio.

Tasan kolme viikkoa sitten olen valittanut tähän samaiseen ketjuun kouluhommista, joiden palautuspäivä oli silloin 'eilen', eli nyt jo aika kauan aikaa sitten.
No, sain työpöydän (taas) siivottua ja nyt viimeistään pitäis alkaa tekeen tehtävät valmiiksi. Mitähän vaihtoehtoistoimintaa mä tänään keksisin? Oon jo siivonnu ja salille ei pääse eikä miestäkään voi viihdyttää kun se on töissä...

Hyvä kun joku nauttii lumesta. Minua vituttaa ihan älyttömästi, kun aamulla huomasin, että yön aikana oli tullut lumet maahan. Tästä on noin kuukausi siitä, kun jouduin lunta näkemään, ja pidin enemmän lumettomuudesta. Noh, hyvää treeniä Suomen säätä varten.

Oon tuijottanu tätä giffiä varmaan 10 min putkeen. Voisin varmasti katsoa tuota koko päivän.
ppfopnb.gif

Heeettkinen... Miks sillä on vaatteet päällä?

Back
Ylös Bottom