Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hehe, o-ou. Tuutkohan velkomaan? Voiko rikos vanhentua, siitä on jo melkein kymmenen vuotta..

Oletko vaihtanut sukupuolta myös tässä välissä? Ja ikäsi....hahah, olet nuorentunutkin ainakin neljälläkymmenellä vuodella? Nyt on ollu susi muorin nahoissa.

Pakko lähtä etureisiä kurittamaan.

Kahvia kermalla, nam!

Keitin ihan itte! Havinaista, olenkohan tulos vanhaksi ku en jaksanu lähtee kylille kahville?

Kahvia kermalla, nam!

Keitin ihan itte! Havinaista, olenkohan tulos vanhaksi ku en jaksanu lähtee kylille kahville?

Piru, kyllä kahvi on onnellisuuden alkulähde. Keittelin itsekin kahvit (naiset ovat jossain muualla, joten en voinut kauniisti pyytää heiltä), ja tuli kyllä perhanan hyvää. Pressopannulla kun tekee, niin on rasvaisempaakin vielä.

Muutama paikka vapaana ja sit lyyään ilmoittautuminen kiinni. Muut saa jäädä rannalle ruikuttamaan. :)
Toi ajankohta ei nyt valitettavasti natsannu, joten joutuu passaan. Ehkä ens kerralla sopii paremmin :)

Armys aina join kermalla, onhan tämä aivan eri sfääreissä maitoon verrattuna. Jää suuhun semmonen mukava rasvainen jälkimaku :) Vai pitääkö sanoa kermainen? Ja ny on poikkeuksellisesti kermaa ku ostin mämmiä, siihen pitää olla kermaa.

Soussol distörssönia ja kahvetta niin on sopivaa melankoliaa ilmassa. Tuntuu kuin olisi sunnuntai!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Helvetti. Kermalla? Pitääki koittaa heti ku on kermaa lähettyvillä.

Mitä, etkö ole ennen kokeillut :wtf:

Näin talviaikaan kuumat juomat ovat kyllä ihan ykkösenä herkkujen listalla! Kahvi, kaakao ja glögi :kuola: Juuri imaisin itseeni kupillisen glögiä, hölmöä väittää että semmoinen kuuluisi vain jouluun!

Mitä, etkö ole ennen kokeillut :wtf:

Oon mä monesti kattonu että kermaaki on tarjolla kahvia varten, toiset näköjää sitäki käyttää, mutta ei mun aivotoiminassa oo vielä kertakaa käyny edes mielessä että voisin koittaa. Tuli tollanen ahaa-elämys että helvetti, miks en oo koittanu :D Maidostakin tuli joskus samanlainen fiilis ja sitä pääsin sentään heti testaamaan kun oli jääkaapissa maitoa mutta kermaa mulla ei oo ollu varmaan koskaan. Tai korkeintaan joskus vuosia sitten seurusteluaikoina kun on mämmiä syönyt jälkiruuaks (mämmi kermalla ja sokerilla, muuten se on paskaa ja typerää). Yksin ei tuu mämmiäkää syötyä vaikka hyvää onkin.

Viimeisten opintopisteiden kasaaminen on ihan vittu hirveää touhua. Yritän koko ajan hengittää henkisesti pussiin, ettei iskisi paniikkikohtaus.

Viimeisten opintopisteiden kasaaminen on ihan vittu hirveää touhua. Yritän koko ajan hengittää henkisesti pussiin, ettei iskisi paniikkikohtaus.

Mitäs hirveää siinä on? Minulla tuli opintopisteitä vahingossa yli tarpeiden, ja lähdin vielä vaihtoo keräämään extrapisteitä huvikseni. Voin lahjoittaa muutaman pilipalikurssin tutkinnostani.

Nimim. Luultavasti 340-360op tutkinto tulossa

Tuolla emännällä on kyllä viimosenpäälle hienoa ääni!

Olipas muqvistilla massiivinen biisi! Nokitan: Tämän kuunteluun saa uhrattua vielä enemmän aikaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom