Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äh, nyt on kovat pohdinnat. Lähteä vai eikö lähteä risteilylle..?
Mä oisin lähteny, mutta onpi jo toinen risteily suunnitteilla nii ei kehtaa kahta melkeen peräjälkeen.

Ei sillä, tuskin ketään täällä harmittaa etten minä tuu :D Sen verta kusipäistä ja typerää on ulosanti, vaikka livenä oonki vähän tasasempi luonteeltani. Ehkä ens vuonna, en tiijä.

Muutama paikka vapaana ja sit lyyään ilmoittautuminen kiinni. Muut saa jäädä rannalle ruikuttamaan. :)

Ruik ruik. No on tämänkin ulosanti typerää ja käyttäytyminen useimmiten joukkotapahtumissa epäsovinnaista.
Sain siivottua! Nastaa hommaa aurinkoisena päivänä kun kaikki pölly näkyy, köh.

Onko sielä laivalla jotai erikoista normaaliin baariin verrattuna? Ku ei oo tullu 20vuoteen käytyä. Eiku oompas ~7v sitte. Mutta sillon sielä ei ainakaa ollu ku mummoja ja paappoja.

Hmm..täytyy ihan pohdiskella...en kyllä keksi. Jengi heittäytyy pöhköks ja kaikki on kallista?

Ehkä siinä on semmosta matkanteon ja irtioton tuntua, vaikkei päädykään sen kummempaan paikkaan kuin pyörimään krapulassa ympyrää Tukholmaan. Ehkä se on se juttu noissa. Ja uudet naamat.

Mulle on jo riittävää matkanteon tuntua jos tuun helsinkiin hotelliin yöksi ja käyn sielä baarikierroksella. Ja on enemmän valinnanvaraa ku laivalla. Ja pääsee ontheroksiin!

Niinno mä lähtisin helssingistä laivalle. Sinne on helpompi matkustaa ku turkuun. Mutta taidan suosia jatkoski vaan niitä helssingin hotellilomia. Jos ens kesänä jopa pääsis sinne korkeasaareen, missä oon jo kolmen aetellisenä vuonna meinannu käydä, mutta en oo saanu aikaseksi.

Kaverin kanssa käytiin ammoisina Seinäjoki-aikoina Vaasassa hotellilomalla. Oli laminoidut kartat ja baarit merkattu sinne =) No joo, joku idiotismin huipentuma oli se.

Juu kyllä Korkeasaari kannattaa, erityisesti se apinalinna..

Öh pitäis ruvet valmistautuu reeniin.

Hehe, ja kaiken kruunasi grillillä ilmanen burgeri kun myyjä unohti pyytää maksun. Vaasa oli siis oikein kiva mesta.

Back
Ylös Bottom