SteveBerman
Sisältä kuollut
Huomenta! Kohtahan tuota on taas viikonloppu.
..niin on. Ja viikonloppuun kuuluu hiihtelykilpailufiilistelyä Lahdessa sekä nyrkkihippaa Espoossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta! Kohtahan tuota on taas viikonloppu.
Jos löytää jotain mullistavaa vaikka tomusokerista, voiko väitellä ittensä tohtoriks?
Joko mennään pulkkamäkeen? Mäet oikein kutsuu tuolla auringonpaisteessa![]()
Totta tuokin. Parin viikon päästä saattaa käydä sellainen vahinko että osuu vapaaviikonloppu, mutta sitten onkin kaikkea muuta puuhasteltavaa.Soot kuitenki aina viikollopusin töissä.
Eiköhän tohtoriksi voi väitellä vaikka paskalla käymisestä.
Joko mulqvisti pian paljastaa mihin ephedriini on piilotettu?

Totta tuokin. Parin viikon päästä saattaa käydä sellainen vahinko että osuu vapaaviikonloppu, mutta sitten onkin kaikkea muuta puuhasteltavaa.
Kevättä odotellessa... Asennan pulkkaan renkaat.
Joo kyllä mullaki arjen vapaa-ajalta aika vähiin kontaktit jäis. Pari tekstiviestiä vaihdoin siskon kans yks päivä...^Mulla tippuis ihmiskontaktit nollaan jos laittais pakkiksen kiinni
No syörään sitte kesällä jäätelöt, ku pulkkailemaan ei taira tänä(kään) talvena ehtiä. Mä otan minttua, yhden ison pallon.
Haluuko joku tulla tekemään työt puolestani? Itse en millään jaksaisi.
Mielelläni, jos vastapalveluksena teet tämän kustannusarvion loppuun. Myrkkyä tämä tietokoneella työskentely, kun on jo valmiiksi väsynyt.Haluuko joku tulla tekemään lumityöt puolestani? Itse en millään jaksaisi.

Jos löytää jotain mullistavaa vaikka tomusokerista, voiko väitellä ittensä tohtoriks?