Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiköhän tohtoriksi voi väitellä vaikka paskalla käymisestä.

Joko mulqvisti pian paljastaa mihin ephedriini on piilotettu?

Vittuperkele! Kaksi viikkoa saikin olla terveenä, nyt taas flunssa. Ollut koko viikon. Aamulla olin töissä tunnin ja läksin vittuun. Treenit menee päin persettä, eikä pääse savottaan eikä metälle. SSSSaaaatanaaaa!!

Vittu siitä vitutukseen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eiköhän tohtoriksi voi väitellä vaikka paskalla käymisestä.

Joko mulqvisti pian paljastaa mihin ephedriini on piilotettu?

Ephekti on pistäny pakkiksen kiinni ja keskittyy olennaiseen. Tekis hyvää itse kullekin. Paljoa tuu tutkittua muutakun off-topicia ja tääki melko sisällötöntä sontaa :D Tsättäily olis mukavampaa mut toi irkkikanava on iha håmåa ja epäselvää potaskaa...

^Mulla tippuis ihmiskontaktit nollaan jos laittais pakkiksen kiinni :hyper:

Totta tuokin. Parin viikon päästä saattaa käydä sellainen vahinko että osuu vapaaviikonloppu, mutta sitten onkin kaikkea muuta puuhasteltavaa.
Kevättä odotellessa... Asennan pulkkaan renkaat.

No syörään sitte kesällä jäätelöt, ku pulkkailemaan ei taira tänä(kään) talvena ehtiä. Mä otan minttua, yhden ison pallon.

^Mulla tippuis ihmiskontaktit nollaan jos laittais pakkiksen kiinni :hyper:

No syörään sitte kesällä jäätelöt, ku pulkkailemaan ei taira tänä(kään) talvena ehtiä. Mä otan minttua, yhden ison pallon.
Joo kyllä mullaki arjen vapaa-ajalta aika vähiin kontaktit jäis. Pari tekstiviestiä vaihdoin siskon kans yks päivä...

Hyi hitto hammastahnan makusta jäätelöä.

Haluuko joku tulla tekemään työt puolestani? Itse en millään jaksaisi.

Emminä ainakaa hyi.

Tämä on hyvä päivä!!!! :) Laitoin eilen illalla ties kuinka monennen työhakemuksen ja tänään tuli sähköpostiin kutsu työhaastatteluun! :) :) :)

Back
Ylös Bottom