Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olis jo maanantai niin pääsi testaa uuden salin. Eilen vasta huomasin katsoa kuvia salista ja totesin että taitaa olla sittenki ihan asiallinen paikka. Muutenki kauheat vierotusoireet ku lepoviikko ollu.

Kattelin muuten eilen elokuvan Lawless (Laittomat) ja voin suositella :) Plussaa Tom Hardysta, mutta iso miinus vittumaisen näkösestä lainvartijasta... Toivoin heti leffan alussa, että se jo tapettas, hyh :D

Meijjän teatteris ei tuu tota :( Pitää sitte mennä kattoon joku muu.

Mitä söit?

krapulamättöä, vaikka en ole juonut. 4 paahdettua paahtoleipää, 2 pakettia pekonia, 0,5l kokista, 0,5l maitoa ja perunasalaattia puolipurkkia.

Jossei nyt hauis kasva ni ei sitten millään :D

Nääh, täällä on tätä perusharmaata ja lunta leijuilee pilvistä. Pakkasta. Dislike. Oiskohan ens viikolla taas kevät?
Muuten ohjelmassa viikko-ostokset ja etureidet.
Täälä ainaki on kevät. Aurinko paistaa täydeltä terältä.

Mää lähen käveleen ja luisteleen. :haart: Ihkuihana keli, kunhan ei tuu kylymä.

Oon vetäny itteni liian piippuun (ahneella paskainen loppu :D). Olo on kuin hakatulla. :lol2: Hyvää syy katella leffoja loppupäivä ja löhöillä. :) Ulkona on komia ilma, mutta niin liukasta...

kyllä ​​tämä on unelma ;D
flags_0.jpg

Oho, sunnuntai ja oon jo pystyssä.
No, kävikö flaksi? ;) Vai ootko niitä miehiä, jotka don't kiss and tell?

Varsinainen siivoaminen olis suoritettu ja nyt vois hiukan (maalaamista pakoillakseen) järjestellä kaikki mahdolliset lehtileikkeet ja maalit ja kynät ja koeneulokset ja paperit ja ja ja uuteen järjestykseen. Kävelylenkki tuolla auringossa houkuttais, mutta toi polvi on hyvin ärjynä ja kaivannee vähän lepoa. Eilinen junaan juokseminen (sekä Hämptonin, että Helsingin päässä :jahas:) ei vissiin ollu ihan paras idea.

Kävelylenkki tuolla auringossa houkuttais, mutta toi polvi on hyvin ärjynä ja kaivannee vähän lepoa. Eilinen junaan juokseminen (sekä Hämptonin, että Helsingin päässä :jahas:) ei vissiin ollu ihan paras idea.
Mikäs sitä polvea vaivaa? Onko pitkäänkin kipuillut?

E: Hiihtäminen olisi kyllä mukavaa näillä keleillä. Voi voi voi voi... Ensi talveksi täytyy varmaan hommata asianmukaiset kamppeet.

Mikäs sitä polvea vaivaa? Onko pitkäänkin kipuillut?
Joku puoltoista viikkoa siitä on, kun sen hajotin salilla. Ilmeisesti kyykkäsin vähän omille kyvyilleni liian syvään. :D On se jo parempi, muttei vielä läheskään ok. :/ En usko, että sille lekurikaan osais mitään tehdä, joten oon eläny kipu- ja kylmägeelin ja Panadolin voimalla, jos oikein äityy.

Vitun hämptoni. Se on hämeenlinna eikä mikää hämptoni.
Joku paikallinen (Olikohan peräti Seagram?!) sen mulle sanoi ja sehän tarttu kuin tauti. Lisäksi nyt kun niin ikään muualta muuttaneet koulukaverit käyttää sitä, niin en pääse enää ees eroon :D Mutta ei huolta, käyn joskus Hesassa ja Tampesterissa sivistämässä itteeni ja sen jälkeen saatan jopa muistaa puhua Hämeenlinnasta. ;)

Joku puoltoista viikkoa siitä on, kun sen hajotin salilla. Ilmeisesti kyykkäsin vähän omille kyvyilleni liian syvään. :D On se jo parempi, muttei vielä läheskään ok. :/ En usko, että sille lekurikaan osais mitään tehdä, joten oon eläny kipu- ja kylmägeelin ja Panadolin voimalla, jos oikein äityy.
Vai semmosta. Kyllä se polvi siitä tokenee. Jaxuhali!
Hug_Smiley_by_Jase92.gif

:D

Back
Ylös Bottom