Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kattelin muuten eilen elokuvan Lawless (Laittomat) ja voin suositellaPlussaa Tom Hardysta, mutta iso miinus vittumaisen näkösestä lainvartijasta... Toivoin heti leffan alussa, että se jo tapettas, hyh :D
Huomenta. Olipas tuhti aamupala, huhhuh.
Mitä söit?
krapulamättöä, vaikka en ole juonut. 4 paahdettua paahtoleipää, 2 pakettia pekonia, 0,5l kokista, 0,5l maitoa ja perunasalaattia puolipurkkia.
Jossei nyt hauis kasva ni ei sitten millään :D

Täälä ainaki on kevät. Aurinko paistaa täydeltä terältä.Nääh, täällä on tätä perusharmaata ja lunta leijuilee pilvistä. Pakkasta. Dislike. Oiskohan ens viikolla taas kevät?
Muuten ohjelmassa viikko-ostokset ja etureidet.
Meijjän teatteris ei tuu tota :( Pitää sitte mennä kattoon joku muu.
En käyny teatterissa kattomassa.No, kävikö flaksi? ;) Vai ootko niitä miehiä, jotka don't kiss and tell?Oho, sunnuntai ja oon jo pystyssä.
ei vissiin ollu ihan paras idea.Mikäs sitä polvea vaivaa? Onko pitkäänkin kipuillut?Kävelylenkki tuolla auringossa houkuttais, mutta toi polvi on hyvin ärjynä ja kaivannee vähän lepoa. Eilinen junaan juokseminen (sekä Hämptonin, että Helsingin päässä :jahasei vissiin ollu ihan paras idea.
Joku puoltoista viikkoa siitä on, kun sen hajotin salilla. Ilmeisesti kyykkäsin vähän omille kyvyilleni liian syvään. :D On se jo parempi, muttei vielä läheskään ok. :/ En usko, että sille lekurikaan osais mitään tehdä, joten oon eläny kipu- ja kylmägeelin ja Panadolin voimalla, jos oikein äityy.Mikäs sitä polvea vaivaa? Onko pitkäänkin kipuillut?
Joku paikallinen (Olikohan peräti Seagram?!) sen mulle sanoi ja sehän tarttu kuin tauti. Lisäksi nyt kun niin ikään muualta muuttaneet koulukaverit käyttää sitä, niin en pääse enää ees eroon :D Mutta ei huolta, käyn joskus Hesassa ja Tampesterissa sivistämässä itteeni ja sen jälkeen saatan jopa muistaa puhua Hämeenlinnasta. ;)Vitun hämptoni. Se on hämeenlinna eikä mikää hämptoni.
Vai semmosta. Kyllä se polvi siitä tokenee. Jaxuhali!Joku puoltoista viikkoa siitä on, kun sen hajotin salilla. Ilmeisesti kyykkäsin vähän omille kyvyilleni liian syvään. :D On se jo parempi, muttei vielä läheskään ok. :/ En usko, että sille lekurikaan osais mitään tehdä, joten oon eläny kipu- ja kylmägeelin ja Panadolin voimalla, jos oikein äityy.