Jos se nyt mitään kummipoikaa muistaa edes mukaansa ottaa...
Voiiii vittu! Arvasin että jotain unohtu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos se nyt mitään kummipoikaa muistaa edes mukaansa ottaa...
Voiiii vittu täs on mailimittari!
Kukaan pakkislainen lähös kesällä kattoo Rammsteinia hesaan?

Niin on.![]()
Täältäpäin lähdössä varmaan 4 hengen porukka, katsotaas mitä siitäkin tulee.. :D
+ olis ny perhana hyvät ilmat vaan sillo lauantaina![]()
Olipas väkevä biisi! Ku ei oo oikeen ikinä tullu kyseistä bändiä kuunneltua. Tais olla eka kerta ku kuuntelin koko kappaleen!

Saatiin sinunkin sivistys taas vähän paremmalle mallille.![]()

Vaan lauantaina? Paree olla koko viikon hyvä sää, koska mulla on kolmen päivän lippu.
Festareita en oo sen kummemmin miettinyt, Qstockissa voisi pistäytyä jos ehtii, ellei musiikit kuulu muutenki tähän kämpille.Minä lähden yhden pariskunnan kanssa. Sad.
Ny mä sorruin grändin johdattelemana ulkomaisen musiikin pariin. Onkohan lavvantai iltani ny sitte tuhoon tuomittu? Illalla hairahdun ulkomaisiin päihteisiin.
Toisaalta asuu myös paljon niitä jotka on gaussin käyrän toisessa päässä ;)Määki haluaisin muuttaa ihmisten ilmoille, mutta siellä on ihmisiä ja etelässä ja kaupungeissa asuu ihan järjetön määrä idiootteja, joten ehkä parempi olla maalla turvassa hulluilta. Lentokoneella ja autolla pääsee ihmisten ilmoille, kun sinne haluaa.
Mykrainihan on suomalaista :D En mä sillä hairahda.
Mutta kuuntelet kuitenkin jotain kakkastaminaa siellä, ajattelin johdattaa sinua paremmille jäljille!
Mutta kuuntelet kuitenkin jotain kakkastaminaa siellä, ajattelin johdattaa sinua paremmille jäljille!
ISOLLA! Kävin kattoos ikkunasta että naapuri ej ole kotona, saa polttaa vahvistimesta karstoja.Apupaskaapas! Mullon teit meistä kauniin ripiitilläISOLLA! Kävin kattoos ikkunasta että naapuri ej ole kotona, saa polttaa vahvistimesta karstoja.
Eipä se paljon lämmitä, kun tuntemattomat aivovammaiset tulevat aukomaan päitään kaupunnilla. Hyh.Toisaalta asuu myös paljon niitä jotka on gaussin käyrän toisessa päässä ;)