Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kukaan pakkislainen lähös kesällä kattoo Rammsteinia hesaan?

Minä!! :)

E. Tänään klo 23.00 Kutonen ja MACHETE!!!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täältäpäin lähdössä varmaan 4 hengen porukka, katsotaas mitä siitäkin tulee.. :D

+ olis ny perhana hyvät ilmat vaan sillo lauantaina :)

Täältäpäin lähdössä varmaan 4 hengen porukka, katsotaas mitä siitäkin tulee.. :D

+ olis ny perhana hyvät ilmat vaan sillo lauantaina :)

Minä lähden yhden pariskunnan kanssa. Sad.

Vaan lauantaina? Paree olla koko viikon hyvä sää, koska mulla on kolmen päivän lippu.

Olipas väkevä biisi! Ku ei oo oikeen ikinä tullu kyseistä bändiä kuunneltua. Tais olla eka kerta ku kuuntelin koko kappaleen!

Saatiin sinunkin sivistys taas vähän paremmalle mallille. :)

Saatiin sinunkin sivistys taas vähän paremmalle mallille. :)

Ei multa silti löydy aikaa ruveta tutustumaan tuohon tuotantoon. Jo pelkästään kotimaasta tulee niin paljo hyvää musiikkia ettei niitäkää kaikkia kerkee kaikkia kuunnella niin ulkomaalaset jää auttamattomasti kuuntelematta.

Täytyy kuunnella ulkomaalasetki biisit kotimaisina verioina :)

Vaan lauantaina? Paree olla koko viikon hyvä sää, koska mulla on kolmen päivän lippu.

Noh, itteä ei senkummemmin kiinnosta, kuhan ei olis kaatosadetta kun pitäis paikanpäälle ajella ja poiskin vielä. Ja viimeksi tuli oltua ruisrockissa festareilla, se kuravelli ei enään houkuta, sillo sato ja paljon.

Oon tänään käyny vetämässä tuplatreenit ja suunnitellu tulevaa Lontoon matkaa. :D Kiva ku matkakuume vain nousee. Toukokuussa pitäis kai Pakkisristeilyllekki taas könytä. :) Festareita en oo sen kummemmin miettinyt, Qstockissa voisi pistäytyä jos ehtii, ellei musiikit kuulu muutenki tähän kämpille.

Ny mä sorruin grändin johdattelemana ulkomaisen musiikin pariin. Onkohan lavvantai iltani ny sitte tuhoon tuomittu? Illalla hairahdun ulkomaisiin päihteisiin.

e. pitää äkkiä yrittää kääntää vene. Laitoin apupaskaa soimaan. On tää vaan hyvää rokkia!

http://www.youtube.com/watch?v=6fa2yT0sjZs

Ei sille vaan mitää voi. Kirkkaasti top3 suomenkielisistä biitseistä.

Minä lähden yhden pariskunnan kanssa. Sad.

Äläs nyt. Ei se mitään surullista ole, minä oon viimeset kolme vuotta mennyt keikoille tai festareille pariskuntien kanssa kolmantena pyöränä. Tai no joo... on se surullista.

Ai niin ei tämä ollutkaan sinkkuketju. En siis valita asiasta enempää.

Ny mä sorruin grändin johdattelemana ulkomaisen musiikin pariin. Onkohan lavvantai iltani ny sitte tuhoon tuomittu? Illalla hairahdun ulkomaisiin päihteisiin.

tumblr_m5y78vm1Al1rqfhi2o1_500.gif

Lisäksi voisit kuunnella välillä vaikka nyyhkylauluja. :haart:

Määki haluaisin muuttaa ihmisten ilmoille, mutta siellä on ihmisiä ja etelässä ja kaupungeissa asuu ihan järjetön määrä idiootteja, joten ehkä parempi olla maalla turvassa hulluilta. Lentokoneella ja autolla pääsee ihmisten ilmoille, kun sinne haluaa.
Toisaalta asuu myös paljon niitä jotka on gaussin käyrän toisessa päässä ;)

Mykrainihan on suomalaista :D En mä sillä hairahda.

Mykrainihan on suomalaista :D En mä sillä hairahda.

Mutta kuuntelet kuitenkin jotain kakkastaminaa siellä, ajattelin johdattaa sinua paremmille jäljille!

Onhan stamina väkevää tykistystä livenä. Viikko sitte taas sai tuntea kitaramusiikin voiman kehossa.

Mutta kuuntelet kuitenkin jotain kakkastaminaa siellä, ajattelin johdattaa sinua paremmille jäljille!

Apupaskaapas! Mullon teit meistä kauniin ripiitillä :hyper: ISOLLA! Kävin kattoos ikkunasta että naapuri ej ole kotona, saa polttaa vahvistimesta karstoja.

Apupaskaapas! Mullon teit meistä kauniin ripiitillä :hyper: ISOLLA! Kävin kattoos ikkunasta että naapuri ej ole kotona, saa polttaa vahvistimesta karstoja.

Uuuu, se alkaa oppimaan! ^-^

Mitä mä ny opin? Jos tarkoitit apulannan kuuntelua, niin olen kyllä kuunnellu niitä vuodesta -96. Eli paaaaaljon kauemmin ku sä.

Back
Ylös Bottom