Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylmää seuraa löytyy, kun makaa lattialla ja lämmintäkin olutta on omasta takaa. Eli emmä jaksa tyhjän takia tulla.Tuu tänne! Et sä tuu, arvasin.
Kylmää seuraa ja lämmintä olutta olis ollu.
Niin, mutta lupasin sulle kaverikortin jo varmaan vuosi sitten. Olisin voinut tulla kaverilliselle visiitille, vaikka oletkin kuikelo honkkeli.Et sä olisi tullu vaikka olisin käyny kuinka kuumana. Olenhan liian pitkä ja liian hoikka.
Ratkaisu: Mee yksin! Helppoa.

Pirulauta kun kaikilla kavereilla on joko gines tai duunia huomenna. Mistä sitä löytäis baariseuraa?
SimaaJokohan simat on tullut kauppoihin? Saa ilmoittaa jos bongaa!
Täytyy ehkä nakittaa äiti simahommiin. Kaupasta saa yhtä hyvää simaa (en nyt tähän hätään vaan muista kenen se on), mutta kyllä äidin sima on parasta sillä se laittaa mun makuun tarpeeks sitruunaa.Mä korkkasin ja söin puolikkaan Kinderin eilen. Eniten kuitenkin pääsiäisen ajan karkeista tykkään sellasista Fazerin(?) suklaapatukoista, joissa on kääreessä pupun kuva. Ne on niinku Julia-karkit, mutta maitosuklaalla. Voisin syödä niitä kymmenittäin :DSuklaamunatki ollu jo aikoja sit kaupoissa. Liekkö tulee syötyä ensimmäistäkään.
Baariin mennään mököttämään yksin! Ekkö sä sitä tierä? Ei sielä sosiaalisuutta harrasteta jos sinne yksin mennään.
Vähänks noloo hei! Ei ehkä kandee mennä samoihin mestoihin enää uudelleen, sillä kaikki varmasti muistaa sun naaman ja sen miten pahasti mokasitkaan.Aijaa, mää oon sit tehny ihan väärin. :( Mää oon ollu tekemisissä ihmisten kanssa ja mikä kauheinta - ollut sosiaalisena!
Pirulauta kun kaikilla kavereilla on joko gines tai duunia huomenna. Mistä sitä löytäis baariseuraa?