Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ikkunan taakse tuli peura syömään sammalta... Vähän se välillä pälyilee tänne päin, taitaa mun musiikit kuulua tohon 10m päähän ulos.

- - - Updated - - -

Mul onkin ollu viikonloppua jo 6.2. saakka :)

Jalkapöytä niin saatanan solmulla että kai se on taivuttava soittamaan lekurille. Josko tähän joku tolkku tulis. Myöhästyin siitä kivemmasta linkistä (lähtee suoraan koulun edestä ja veis melkeen kotiin asti) kun jäin musaluokkaan soittelemaan Sailing-kipaletta. Pöh.

Ei kai pullien leipominen ole ärsyttävää? Korvapuustien leipominen on ärsyttävää, lopputulos ei näytä laisinkaan samalta kuin leipurien tekeleet. Toisaalta onneksi kanelilla, sokerilla ja voilla maustettu pullamöykkykään ei ole pahaa :D

Kyllä multa sujuu korvapuustien tekokin paremmin :D sämpylät ja pullat on mun kompastuskivi, et niistä sais ees siedettävän näköisiä. Mut hyviähän ne voi olla tosin ulkomuodostaan huolimatta. Pitäskin kokeilla taas joskus :)

Haluisko joku pakkiksen posliinisetä tai täti tulla pysäyttää ja pistää nää vehkeet ajokieltoo. Vituttaa nimittäin hieman viikon viimeisinä tunteinakin ja edellytyksiä kuitenkin olis. Perkele sentää.

Vituttaaketjuu piti mut sama kai se

Myöhästyin siitä kivemmasta linkistä...

Mistä? Nyt äkkiä stadin kielen kurssille, jos meinaat selvitä täällä etelässä kauankin hengissä! SE ON DÖSÄ! Äläkä yhtään kiroa siellä, se on dösä. Nyt ei oo vaihtoehtoja.

Mistä? Nyt äkkiä stadin kielen kurssille, jos meinaat selvitä täällä etelässä kauankin hengissä! SE ON DÖSÄ! Äläkä yhtään kiroa siellä, se on dösä. Nyt ei oo vaihtoehtoja.

Tunnetaan myös nimellä IKKUNAPAKU:hyper:

Höpönlöpön. Se on linkki tahi linjabiili.

Ens viikon keskiviikolle lääkäriaika koiven kans, whatuuuuup?!

Se oli meilläki dösä sillon ku ei viel ajokorttii ollu ja niillä joutu kulkee. Siis täällä 100km päässä...

Just tuli muuten:
Klabbeissa on mulla tonnin stiflat.
Ei ne tonnii paina, mut ne bungaa sen.

Huhuh, ei pysty kestään mitään linkkejä. Vain nettilinkit ok. Linjabiiliki on paree (ikinä kuullukkaa), siinä tulee sentään vähän sitä svenskaa mistä noi slangisanat ny yleensä juontuu..

Höh, viikko. Vähänkö et taaskaan pääse koklaa kyykkäenkkoja..

Lähikauppaan oli tullut uusi myyjä. Kommentoi ostoksiani ja sitten höpöttelimme jotain rahkasta, salista sun muusta. Kerrankin asiamies, ei noista muista myyjistä ole kukaan mitään näistä höpötellyt.

Akvaario se on. Siellä päivänuurastamat kalat tuijottavat ikkunasta ulos ympäröivään maailmaan.

Mä olin ennen töissä akvaariossa, mutta ei se ollut linja-auto. Se oli pitseria, jossa oli lasiseinät. Se jos mikä oli akvaario. Tai terraario, riippuen selkärangan vahvuudesta eri työpäivinä.

Lähikauppaan oli tullut uusi myyjä. Kommentoi ostoksiani ja sitten höpöttelimme jotain rahkasta, salista sun muusta. Kerrankin asiamies, ei noista muista myyjistä ole kukaan mitään näistä höpötellyt.

En mä ainakaan haluaisi kaupan kassan kommentoivan mun ostoksia, mutta mä olenkin epäsosiaalinen möksöttäjä. :D

En mä ainakaan haluaisi kaupan kassan kommentoivan mun ostoksia, mutta mä olenkin epäsosiaalinen möksöttäjä. :D
En minäkään silloin, jos hihnalla kulkee käsivoidetta ja nenäliinapaketti (paitsi jos kassalla on kuuma neito, joka ryhtyy ehdottelemaan jotain ostoksistani pääteltyään), mutta ehm... muunlaisesta harrastetoiminnasta voin kyllä löpistä sanan kaksi.

Back
Ylös Bottom