Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai pullien leipominen ole ärsyttävää? Korvapuustien leipominen on ärsyttävää, lopputulos ei näytä laisinkaan samalta kuin leipurien tekeleet. Toisaalta onneksi kanelilla, sokerilla ja voilla maustettu pullamöykkykään ei ole pahaa :D

Myöhästyin siitä kivemmasta linkistä...
Mistä? Nyt äkkiä stadin kielen kurssille, jos meinaat selvitä täällä etelässä kauankin hengissä! SE ON DÖSÄ! Äläkä yhtään kiroa siellä, se on dösä. Nyt ei oo vaihtoehtoja.

Mistä? Nyt äkkiä stadin kielen kurssille, jos meinaat selvitä täällä etelässä kauankin hengissä! SE ON DÖSÄ! Äläkä yhtään kiroa siellä, se on dösä. Nyt ei oo vaihtoehtoja.
Höpönlöpön. Se on linkki tahi linjabiili.
SE ON DÖSÄ! Äläkä yhtään kiroa siellä, se on dösä. Nyt ei oo vaihtoehtoja.
Höpönlöpön. Se on linkki tahi linjabiili.
Se oli meilläki dösä sillon ku ei viel ajokorttii ollu ja niillä joutu kulkee. Siis täällä 100km päässä...
Akvaario se on. Siellä päivänuurastamat kalat tuijottavat ikkunasta ulos ympäröivään maailmaan.
Lähikauppaan oli tullut uusi myyjä. Kommentoi ostoksiani ja sitten höpöttelimme jotain rahkasta, salista sun muusta. Kerrankin asiamies, ei noista muista myyjistä ole kukaan mitään näistä höpötellyt.
En minäkään silloin, jos hihnalla kulkee käsivoidetta ja nenäliinapaketti (paitsi jos kassalla on kuuma neito, joka ryhtyy ehdottelemaan jotain ostoksistani pääteltyään), mutta ehm... muunlaisesta harrastetoiminnasta voin kyllä löpistä sanan kaksi.En mä ainakaan haluaisi kaupan kassan kommentoivan mun ostoksia, mutta mä olenkin epäsosiaalinen möksöttäjä. :D
Lähikauppaan oli tullut uusi myyjä. Kommentoi ostoksiani ja sitten höpöttelimme jotain rahkasta, salista sun muusta. Kerrankin asiamies, ei noista muista myyjistä ole kukaan mitään näistä höpötellyt.
Ei sentään, mutta epäilyttävän iloinen ja rento tämäkin oli. Tosin ei tuo montaa päivää vielä ole ollut, että ehkä se siitä hyytyy vielä.:DOliks se Jama Jama?
Sainpa napattua hyvähkön reeniliikkeen Bullin videosta! Olkapäille se homma missä vietiin tankoa molemmin puolin päätä, ihan hyvä finisheri.