Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää rupes puhumaan interwebi asioista niin piti jatkaa höpöttelyä jos ois vaikka saanu nopeamman netin halvalla. Mut ei.
Huomenta! Vapaapäivä!
Suoramarkkinointikielto toimii paremmin, ei oo sen jälkeen soinu.Salainen numero, ei soittele puhelinmyyjät eikä muutkaan urpot.
Lehtimyyjille kannattaa muuten aina sanoa et mitä vittua sä mulle soitat, oon sokee!
Suoramarkkinointikielto toimii paremmin, ei oo sen jälkeen soinu.
Huomenta! Arki kutsuu jälleen.

Huomenta. Pää ei taaskaan käänny. Ja Vielä menin hierojalle lupaamaan etten nyt viikkoon ota troppia siihen.
Kuolema tulee ennen kuin se hieronta-aika on edessä
Vittu mua väsyttää!!!!
Sama. Aamuluennolle lähtiessä en löytänyt taloudesta mitään kofeiinipitoista, jolla olisin saanut itseni hereille. Sitten menin suihkuun, ja voi helvetti ei tullut lämmintä vettä ollenkaan. Ainakin piristyin, kun pesin itseni jääkylmällä vedellä :dance:
Ei toi kahvika mitää auta vaikka pitkin päivää sitä kupillisia litkiny :D Tahtonu nukkuu takasi siitä asti ku heränny...
Hei millos tulit muutes ny Suamee taas? Pääsiäisen aikoihi?
Kyllä se kahvi jotenkin aluksi auttaa, mutta luennolla yleensä kun se kahvin vaikutus lakkaa, niin väsyttää vielä enemmän. Ei ole tarkoitus kääntää veistä haavassa, mutta otin tuossa tunnin päiväunet heti kun kotiin pääsin.
Pääsiäisenä tulen joo 4-5pv minilomalle pyörimään.
Tänään on hyvä päivä, reeni kulki ja aurinko paistaa pihalla.![]()
Lisäksi sain siivottua ja laitettua muutenki kämppää kuntoon ja kohta alan ruoanlaittoon, niin pääsee puolisokin sitten valmiiseen pöytään töistä tullessaan 
Tänään on hyvä päivä, reeni kulki ja aurinko paistaa pihalla.![]()
Aamusella tuli itekki tiskattua ja imuroitua, oonkait tullu hulluksi. :D Ei jaksanu ruokaa alkaa väsäileen, joten ruisleivällä ja rahkalla mentiin.NäinLisäksi sain siivottua ja laitettua muutenki kämppää kuntoon ja kohta alan ruoanlaittoon, niin pääsee puolisokin sitten valmiiseen pöytään töistä tullessaan
![]()