Ohos ku lagaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulisko se Ksiina nyt sit poseeraan? Voitais ainakin vähän luonnostella niitä maalauksia.
Hirvenlihalasagne uunissa.

Mää oon edelleen suuttunu Cittarille, ku siellä ei ollu hevosenlihaa perjantaina. :(Eikö hevosenliha kelvannut?
Tulipahan samalla kuunneltua nyt sitten koko Swampsong.
Se olis muuten ens viikolla päivälämpötilat viittäkin astetta plussan puolella. Alkaa siis kevään merkkejä olemaan kun. Eikä mee enää kamalan kauaa ku yölläkin pysytään plussan puolella ja sithän se vasta kevät tuleekin vauhdilla![]()
Muutama viikko ja aurinko alkaa lämmittää niin pirusti. Ja asfaltti tulee näkyviin jajajajajaja...
ja sithän se vasta kevät tuleekin vauhdilla![]()
Sori, meni jo.Mihin aikaan oot menossa treenaan, voisin lähtee pykälään jos sopii mun aikatauluun.
Kuten sanoin aikasemmin, mä teen abstraktia "taidetta". Napaa kaivava äks vois olla varsin inspiroivaTänään mä makaan äksänä sohvalla ja kaivan napaani. Siinä olisinkin hyvä malli. :D

Äläs nyt. Keväällä on ihanaa, kun tulee ne ekat kunnolla kuivat päivät ja voi laittaa tennarit jalkaan ja tassutella asfaltilla. Tulee aina lapsuus mieleenJa mitäs hauskaa siinä kevään tulos sitte on? Vuoden paras aika oikeestaan meni jo, tästä eteenpäi on yhtä alamäkeä kunnes taas syksy koittaa.
En tosin tällä hetkellä omista varsinaisia tennareita, mutta ehkä tollaset Addun vapaa-ajan tossut ajais suht saman asian.
Mua kyllä kiinnostais toi kakspyöräisten kausikin kovasti, mutta siinä on yks isohko mutta: en tunne ketään joka veis mut kokeileen vauhdin hurmaa :( Exkin prkl meni hommaan mopon ja kortin vasta eron jälkeen :curs: