Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu ku pumppu lyö hitaasti välil. Mitähä vittua. Pulssi oli vähän aikaa sit 30-45 välillä ja helvetin voimakas... Neljäs kerta jo kahteen viikkoo ja ihan yhtäkkiä.

Makaaks joku muukin tänään vaan kotonansa sohvalla lähtemättä mihinkään humputtelemaan? Vai olenko ainut?

Minä istun sohvalla, meen sitte sänkyyn makaamaan ku rupee makoiluttamaan.

Iteki makaan himassa sauna pistetty, ajattelin kiltisti viettää vielä selvinpäin viikonloppuja ennen kuin maaginen 18 kilahtaa lasiin, ei oo niihinkään pitkä aika pari viikkoo.

piti siivotakin tänää mut jotenkin se vaan veny ja veny ja venyy edelleen.

Tänään mavessa kaulaketju doing paskaksi, taisi suonet ja lihat pikkasen pullistua, lukko siitä meni, pitää korjauttaa.

Hohhoijaa, taas kipeänän, yli 39 kuumetta. Ja pizza tilattu kotiinkuljetuksella tunti sitten, ei ole tullut vieläkään ja koko päivänä en oo mitään syöny, jääkaappi tyhjä, hieman nälkä :P

Kiva uusi versio yhdestä lemppari kappaleesta... Tämän tahdissahan voisi vähän heiluttaa perää! :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Paljon pilasit, kaiken munasit, nyt pillusi on kylmennyt"

Kyseinen rimpsu siis osa vaimon kuolinilmoitusta.

- - - Updated - - -

"Sanoisin näin, että lesbot pitäisi ottaa kiinni, pistettäisiin käsiraudoilla kädet ja nilkat yhteen ja sitten kun ne pakkonussittaisiin niin kyllä vauvoja tulisi. Ei ne enää sen jälkeen olisikaan lesboja."

"Minä olen ollut teatterissa ja vankilassa ja kaikkea ja minä olen nähnyt homoja ja lesboja, se on kamalaa... vedetään toista perseeseen, tulee semmonen ripulinen kyrpä sieltä ulos. Se on inhottavaa."

Back
Ylös Bottom