Layla
Nakusamurai
Eihän mulle oo tullu tollanen ees mieleen! Passaan kyllä sen :DAina voit runkata, seki on seksin harrastamista työajalla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän mulle oo tullu tollanen ees mieleen! Passaan kyllä sen :DAina voit runkata, seki on seksin harrastamista työajalla!
Hyttynen se oli. Tuu vaikka kattomaan.
Onks se sulla tallessa? Ja sellases muodossa et sen vielä tunnistaa ettei oo vaan mytty jotain mustaa mössöä josta sojottaa pari pitkää koipea?

Hyy, varmaan creepyä.
Eihän mulle oo tullu tollanen ees mieleen! Passaan kyllä sen :D
Niin on. Itseasiassa talven yksi parhaimpia puolia on se, että kaikki kesän hyönteiset häviävät. Mutta eivät näköjään häviäkkään, ja tälläkin hetkellä yksi niistä on tässä huoneessa. Ei hyvä.
Mut mä valkkaisin mieluummin hyttysen ku hämähäkin. Mulla on ollu kans tänä talvena yks hämppy täällä ja se oli viel iso. Vähänkö tuli paniikki tappaa se ettei kerenny sängyn alle!!
Outo juttu et omas kämpäs ei sais olla ötökän ötökkää, mut luonnossa asia on sit ok et koko ajan pörisee ja rapisee jossain.

itseasiassa alkuviikosta lyttäsin hämähäkin, jonka löysin katosta roikkumasta! Hirveä eläintarha mun luona, hyi. Ei muuten, mutta etoo pelkkä ajatus siitä että ne porukalla marssii suuhuni öisin. Ja niin, luonnossa niitä ei edes huomaa. Mutta jos kotona on yksi, niin siitä on luonnollisesti hankkiuduttava heti eroon![]()
Itseasiassa alkuviikosta lyttäsin hämähäkin, jonka löysin katosta roikkumasta! Hirveä eläintarha mun luona, hyi. Ei muuten, mutta etoo pelkkä ajatus siitä että ne porukalla marssii suuhuni öisin. Ja niin, luonnossa niitä ei edes huomaa. Mutta jos kotona on yksi, niin siitä on luonnollisesti hankkiuduttava heti eroon![]()
Tästä verenvuodatuksesta onkin hyvä hypätä naisen kuukautiskiertoon ja mitä tänään olen oppinut: Naisilla tapahtuu enemmän polvivammoja ovulaation aikaan, koska nivelet ovat tuohon aikaan löysemmät nousseen progestronitason ja piikanneen estrogeenin vuoksi. Sick dude!
Tekamölli täällä taas moi!
Makaa. Kylmä olut odottaa ja sauna lämpeää, huomen aamulla tarkoitus mennä salille penkkailemaan ja punnertelemaan joten ei tässä voi ryhtyä ryyppäämään/hömpöttämään.Makaaks joku muukin tänään vaan kotonansa sohvalle lähtemättä mihinkään humputtelemaan?
Makaaks joku muukin tänään vaan kotonansa sohvalla lähtemättä mihinkään humputtelemaan? Vai olenko ainut?
Makaaks joku muukin tänään vaan kotonansa sohvalla lähtemättä mihinkään humputtelemaan? Vai olenko ainut?