Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon onnistunut kehittämään aikamoisen rakkaussuhteen chilikastikkeeseen ja haaveilen muutenki koko ajan ruuasta. Kohta saan rauhassa pyöriä joka paikkaan!:dance:

Olit vaan niin paska etteivät halua ottaa sua ja nyt keksivät tollasen valkosen valheen, ettet masentuisi ja ettei susta tulisi yksi niistä masentuneista ja syrjäytyneistä nuorista.

Otin itteeni, nyt syrjäydyn ja masennun enkä tee koskaan töitä D:

:lol2:

950€/kk

Näääääh. Ei riitä. Paljon mamut tienaa? Jos kenkäplankkaan itseni ja muutan henkilöllisyyteni? Nimeni voisi olla esimerkiksi Kari Allan Ahmed Ahne.

Nyt se polvi sitten otti ja turpos. Se ei vissiin tykänny edes muutamasta porrasaskelmasta.
Saako syödä jäätelöä sillä perusteella, että ei ole kylmägeeliä? Tarkotan siis tietty sitä, että viilentäisin sillä tota polvea sisäisesti.

Sai äsken juosta keuhkonsa verille ku oli myöhästyä bussista. :D Päivän HIIT-treenit sitte suoritettu. ;)

No sehän hyvin ois, jos mä taloja piirtäisin moisella tyylillä :lol2: "Tehään nyt ensin ja katotaan mitä siitä nyt sattuu tulemaan"

Mut sanotaanko nyt näin, että piirrän ja teen muita tuotteita. Aika perinteiseen käsityöammattiin opiskelen.

Mites siut sitten voi palkata kun ei edes tiedä, mitä sie teet? :D Tuohon markkinointiin kannattaa panostaa ;)

Mä oon juossu keuhkoni verille vain kerran. Sillon naapuri juoksi mun peräs puukon kans :hyper:

Ihan uskomatonta että näinkin hirveästä biisistä on onnistuttu tekemään ihan söpö cover. Gangnam stylen pärähtäminen soimaan on baarissa se hetki, kun minäkin lähden tiskille. Ei sitä kappaletta pysty vain kuuntelemaan selvinpäin :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tiesitkö että on olemassa myös sellaisia baareja, joita itse suosin, joissa ei mikään kämänstaili soi. Rupea sinäki suosimaan niitä.

Tiesitkö että on olemassa myös sellaisia baareja, joita itse suosin, joissa ei mikään kämänstaili soi. Rupea sinäki suosimaan niitä.

Täällä käpykylässä ei ole varaa valita. Seuraavaan kaupunkiin on matkaa sen verran, että kukaan ei suostu kuskaamaan.

Ihan uskomatonta että näinkin hirveästä biisistä on onnistuttu tekemään ihan söpö cover. Gangnam stylen pärähtäminen soimaan on baarissa se hetki, kun minäkin lähden tiskille. Ei sitä kappaletta pysty vain kuuntelemaan selvinpäin :rolleyes:

Kerran tai oikeastaan kaksi kertaa ollut NRJ salilla päällä ja se perkele alkaa soimaan. Siinä vaiheessa on pakko lähteä vaihtamaan kanava takaisin sille vakiolle eli Rockille. Ei mua muuten kamalasti se musiikki häiritse, mutta sitten kun sieltä tulee jotain Justiina Piiperiä ja korealaista renkutusta, on pakko lähteä barrikadeille.

- - - Updated - - -

Sai äsken juosta keuhkonsa verille ku oli myöhästyä bussista. :D Päivän HIIT-treenit sitte suoritettu. ;)

Juoksit intervalleina sitä bussia kiinni?

^^ Aivan totta, Gangnam styleä pahempaa on vain Justin Bieber ja One Direction.

Katselin tuossa uutisia, Paimion sairaalalla on kuulemma synttärit. Oletko J.. jo korkannut kuohuvan? :kippis1:

^^ Aivan totta, Gangnam styleä pahempaa on vain Justin Bieber ja One Direction.

Katselin tuossa uutisia, Paimion sairaalalla on kuulemma synttärit. Oletko J.. jo korkannut kuohuvan? :kippis1:

Synttärit vai? En ees tienny :D Noh voishan tästä maitorahkan korkata sen kunniaksi ;)

Back
Ylös Bottom