Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älä käy ehotteleen.

Kyl mä tein muutaki reeniä eilen! ;)

Juoksit intervalleina sitä bussia kiinni?

Joo toisella olkapäällä laukku ja toisessa kädessä muuta tavaraa niin ei voinu pitää tasaista vauhtia yllä. :D Palkkioksi pakkasessa riehumisesta sain illalla mielenkiintoiselta kuulostavan yskän. :lol2:

Onks se sellasen kuulonen et jengi pysähtyy oikee kuuntelee ja työntää korvansa sun yskimisen etee et ne sais aikaseks siitä jotai karvan verran viiltävämpää analyysiä? :D

Kuulostin eläköityvältä tupakkamuorilta. :D Toivottavasti se katosikin niin nopiasti ku tulikin.

Näin unta, että olin mm. Jyrki Kataisen kanssa Ranskassa hiihtokilpailuissa, joskin siellä Ranskassa oli erittäinkin suomalainen Citymarket.
Hyvin äkkiä tämän perään lähettelin sähköpostia jollekin naiselle, joka paljastuikin omaksi tädikseni, jonka kanssa lopulta pelattiin snookeria jollain vanhalla Kesoililla.

Tilasin jo ajan.

Voi Jumalauta! Ensinnäkin. Läppäri alkaa tekemään kuolemaa. Se sammui itsekseen 4 kertaa eilen. SAATANA. Toiseksi. Mä lähetän Elisan pääkonttoriin jonkun pommin. Mulla kesti aamulla tunti ennen kuin pääsin nettiin, koska tää helvetin nopea ja uber makee 4G on ihan hanurista! ITKUPOTKURAIVARI! Ainiin, kolmanneksi, mun kännykän laturi ei toimi. Fuck yeah.

Aijai, väärinmitoitettu viikkoxylitolikulutus.

Eipä ku en oo muistanu laittaa kotona illalla takintaskuun uusia pusseja. Ja aamulla ei todellakaa muista niitä ottaa pöydältä mukaan.

- - - Updated - - -

Työajan parasta hyötykäyttöä on laittaa työhakemuksia toisiin firmoihin...

Mulla on paskallakäynti.

Mä oon juossu keuhkoni verille vain kerran. Sillon naapuri juoksi mun peräs puukon kans :hyper:

En suosittele vaasaa. Sielä on maahanmuutto-ongelma.

Vittu.. sekin :D Onneks oon niin lihava että en jaksa juosta :D

Mun elämäni yksi suurin meriitti onki neekerin voittaminen juoksukilpailus! Hah! Kalpeanaama pisti jalkaa toisen eteen ja niin musta mies jäi.

Miksi piti raiskata ittensä eilen salilla, nyt siitä saa sitten kärsiä. :P

Älä kerro yksityiskohtia.

Back
Ylös Bottom