Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Hei, kiitos hakemuksestasi. Valitettavasti arpaonni ei suosinut sinua, jälleen kerran. Luuseri!" VMP. Paljonko syrjäytynyt nuori tienaa?

Voihan :itku:
Kiisin kulttuurihissan luennon jälkeen kotiin vaihtaan kamat ja siitä salille. Tänään oli jalkapäivä, joka on aina hyvä, ja "seura" oli ajankohtaan nähden loistavaa: sitä oli aika vähän ja tyypit muutenkin jees. Siinä sitten lämpöjä ottaessa alkoi vasen polvi hiukan ilmoitella, ettei ole nyt ihan parhaalla mahdollisella tuulella. Noh, vähensin jo valmiiksi pienistä kyykkypainoistani vähän, ihan vaan varmuuden välttämiseks. Tein ekan sarjan: no joo. Tein tokan: alko tuntuun snadisti pahalta. Kolmannen aikana sitten polvi sanoi sopparinsa irti. P*skaaks siinä sit. Vähän koitin räpeltää jotain pientä, mutta kotiinhan se oli lähdettävä. Aito Punttimimmi™ ois tietty vaan fiksannu ohjelmaa ja tehny koipien sijasta jotain muuta, mutta koska mä oon tällänen halpa kopio osaan tehdä vaan mitä mun on käsketty tehdä.
En todellakaan tiedä, mikä tolle polvelle tuli. Mikään ei naksatanu tai rusahtanu. Inan se on ehkä turvonnu, mutta voi olla myös olematta, en mä tiedä. Kävely tasamaalla sujuu, mutta portaat olikin sitten jo toinen juttu. Jos jalka on suorassa, voin varata sille koko painon, mutta auta armias jos sitä pitää koukistaa. Onneks talossa on hissi, sillä tänään pitäis pestä pyykkia useampi koneellinen ja pyykkitupa on 7 kerrosta alempana :D

Hajamielinen kenties?

Kyllä. Hyvin.
Mulla on päässä yleensä niin paljon tärkeämpiä asioita, että ei aina kaikki (tommoset turhanpäiväset jutut, kuten ruoka) mahu sekaan. Tänäänkin mietin ja tutkin pitkän tovin kaskelotteja, jättiläiskalmareita, rekka- ja kuorma-autojen eroa ja sitä, että miten avaruudessa paskotaan. Noin niinkuin muutamia päivän mietteitä listatakseni.

Kyllä. Hyvin.
Mulla on päässä yleensä niin paljon tärkeämpiä asioita, että ei aina kaikki (tommoset turhanpäiväset jutut, kuten ruoka) mahu sekaan. Tänäänkin mietin ja tutkin pitkän tovin kaskelotteja, jättiläiskalmareita, rekka- ja kuorma-autojen eroa ja sitä, että miten avaruudessa paskotaan. Noin niinkuin muutamia päivän mietteitä listatakseni.

Ne kouluhommat ei taida todellakaan kiinnostaa? :lol2:

Tänäänkin mietin ja tutkin pitkän tovin kaskelotteja, jättiläiskalmareita, rekka- ja kuorma-autojen eroa ja sitä, että miten avaruudessa paskotaan. Noin niinkuin muutamia päivän mietteitä listatakseni.

Mulla on nyt ollu sellanen "mitä kaikkea google tietää"-koe menossa. Alotin sen kyllä ihan vastikään ja olen vasta löytänyt vastauksen sperman poistamiselle läppärin näppikseltä sekä vinkkejä ja kokemuksia kääpiön kanssa sekstailuun.

Ne kouluhommat ei taida todellakaan kiinnostaa? :lol2:

Ei kyllä sitten yhtään. Ehkä siirrän alotusta suosiolla huomiselle. Ehkä. Alotan huomenna.

Sain tuossa jotain yli puoli tuntia sitten ne potutkin viimeinkin uunista. Hyviä olivat. Kävin tosin äskön tossa hakemassa vettä ja sammuttamassa uunin, joka oli jäänyt päälle... :rolleyes:

Ei kyllä sitten yhtään. Ehkä siirrän alotusta suosiolla huomiselle. Ehkä. Alotan huomenna.

Sain tuossa jotain yli puoli tuntia sitten ne potutkin viimeinkin uunista. Hyviä olivat. Kävin tosin äskön tossa hakemassa vettä ja sammuttamassa uunin, joka oli jäänyt päälle... :rolleyes:

Eli aloitat sunnuntaina? :D Koska on deadline?

Koska on deadline?

Eilen :rolleyes:
Mutta mun onneksi noita tehtäviä ei voi palauttaa sähköisessä muodossa, vaan vasta seuraavalla mahdollisella ko. opettajan tunnilla, eli tiistaina. Eli tod.näk. märsään tätä aloittamisen vaikeutta täällä vielä maanantai-iltana, kun pitäisi meidän pienempien olla jo nukkumassa.

Eilen :rolleyes:
Mutta mun onneksi noita tehtäviä ei voi palauttaa sähköisessä muodossa, vaan vasta seuraavalla mahdollisella ko. opettajan tunnilla, eli tiistaina. Eli tod.näk. märsään tätä aloittamisen vaikeutta täällä vielä maanantai-iltana, kun pitäisi meidän pienempien olla jo nukkumassa.

Ei paha. Mulla on yks paperi kaks viikkoa myöhässä ja uudet puskee jo päälle. :D

Ei paha. Mulla on yks paperi kaks viikkoa myöhässä ja uudet puskee jo päälle. :D

Köh. Niinno.

Suurin osa näistä hommista on piirtämistä. Ja osa niistä on sellaisia, että ne piirustukset ois pitänyt palauttaa jo tammikuussa. Koska niiden piirustusten pohjalta tehdään (ja tässä tapauksessa on jo tehty) sitten se varsinainen työ. Tai niin sen pitäis mennä. Mulla se menee käytännössä niin, että mä suunnittelen suurpiirteisesti ja alan tekemään ja teen esim. tekniset piirustukset sitten kunhan saan valmiista työstä otettua ne lopulliset mitat, mitkä siihen nyt sitten sattui tulemaankaan.

Tosi ammattimaista, tiedän. Moon kuitenkin hyvä, kannattaa harkita palkkaamista tulevaisuudessa :D

Köh. Niinno.

Suurin osa näistä hommista on piirtämistä. Ja osa niistä on sellaisia, että ne piirustukset ois pitänyt palauttaa jo tammikuussa. Koska niiden piirustusten pohjalta tehdään (ja tässä tapauksessa on jo tehty) sitten se varsinainen työ. Tai niin sen pitäis mennä. Mulla se menee käytännössä niin, että mä suunnittelen suurpiirteisesti ja alan tekemään ja teen esim. tekniset piirustukset sitten kunhan saan valmiista työstä otettua ne lopulliset mitat, mitkä siihen nyt sitten sattui tulemaankaan.

Tosi ammattimaista, tiedän. Moon kuitenkin hyvä, kannattaa harkita palkkaamista tulevaisuudessa :D

Niin mitä sinä piirrät? Taloja, huonekaluja, vaatteita vai jotain muita tuotteita? :confused:

Niin mitä sinä piirrät? Taloja, huonekaluja, vaatteita vai jotain muita tuotteita? :confused:

No sehän hyvin ois, jos mä taloja piirtäisin moisella tyylillä :lol2: "Tehään nyt ensin ja katotaan mitä siitä nyt sattuu tulemaan"

Mut sanotaanko nyt näin, että piirrän ja teen muita tuotteita. Aika perinteiseen käsityöammattiin opiskelen.

Mulla on nyt ollu sellanen "mitä kaikkea google tietää"-koe menossa. Alotin sen kyllä ihan vastikään ja olen vasta löytänyt vastauksen sperman poistamiselle läppärin näppikseltä sekä vinkkejä ja kokemuksia kääpiön kanssa sekstailuun.
Miten tuo oikein käytännössä tapahtuu? Kaveri käski kysyä.

Huomenna vika päivä työharjottelua, nopeesti meni aika siis näin jälkikäteen mietittynä :D

Kesätyö paikkaa ei irronnut, todella pienellä todennäköisyydellä pystyivät ottamaan ketään kesätöihin eikä osanneet nyt sanoa, eli en viitsi varmanpäälle pelata vaan pitänee ens viikosta kiertää muita työpaikkoja läpi. Toivottavasti jotain hommia löytyis.

Kavereiden kanssa vietettiin brunssia meillä, kyllähän tuossa 5,5h meni syödessä ja rupatellessa :) Se siitä dietistä sitten.

Huomenna vika päivä työharjottelua, nopeesti meni aika siis näin jälkikäteen mietittynä :D

Kesätyö paikkaa ei irronnut, todella pienellä todennäköisyydellä pystyivät ottamaan ketään kesätöihin eikä osanneet nyt sanoa, eli en viitsi varmanpäälle pelata vaan pitänee ens viikosta kiertää muita työpaikkoja läpi. Toivottavasti jotain hommia löytyis.

Olit vaan niin paska etteivät halua ottaa sua ja nyt keksivät tollasen valkosen valheen, ettet masentuisi ja ettei susta tulisi yksi niistä masentuneista ja syrjäytyneistä nuorista.

Back
Ylös Bottom