Oli kuitenkin perunat uunissa? :D
Oli, ne sentään :D Piti tosin ehkä käyä vielä varmistaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli kuitenkin perunat uunissa? :D
Oli, ne sentään :D Piti tosin ehkä käyä vielä varmistaan...
Hajamielinen kenties?
Kyllä. Hyvin.
Mulla on päässä yleensä niin paljon tärkeämpiä asioita, että ei aina kaikki (tommoset turhanpäiväset jutut, kuten ruoka) mahu sekaan. Tänäänkin mietin ja tutkin pitkän tovin kaskelotteja, jättiläiskalmareita, rekka- ja kuorma-autojen eroa ja sitä, että miten avaruudessa paskotaan. Noin niinkuin muutamia päivän mietteitä listatakseni.
Tänäänkin mietin ja tutkin pitkän tovin kaskelotteja, jättiläiskalmareita, rekka- ja kuorma-autojen eroa ja sitä, että miten avaruudessa paskotaan. Noin niinkuin muutamia päivän mietteitä listatakseni.
Ne kouluhommat ei taida todellakaan kiinnostaa? :lol2:

"Hei, kiitos hakemuksestasi. Valitettavasti arpaonni ei suosinut sinua, jälleen kerran. Luuseri!" VMP. Paljonko syrjäytynyt nuori tienaa?
Ei kyllä sitten yhtään. Ehkä siirrän alotusta suosiolla huomiselle. Ehkä. Alotan huomenna.
Sain tuossa jotain yli puoli tuntia sitten ne potutkin viimeinkin uunista. Hyviä olivat. Kävin tosin äskön tossa hakemassa vettä ja sammuttamassa uunin, joka oli jäänyt päälle...![]()
Koska on deadline?
Eilen![]()
Mutta mun onneksi noita tehtäviä ei voi palauttaa sähköisessä muodossa, vaan vasta seuraavalla mahdollisella ko. opettajan tunnilla, eli tiistaina. Eli tod.näk. märsään tätä aloittamisen vaikeutta täällä vielä maanantai-iltana, kun pitäisi meidän pienempien olla jo nukkumassa.
Ei paha. Mulla on yks paperi kaks viikkoa myöhässä ja uudet puskee jo päälle. :D
Köh. Niinno.
Suurin osa näistä hommista on piirtämistä. Ja osa niistä on sellaisia, että ne piirustukset ois pitänyt palauttaa jo tammikuussa. Koska niiden piirustusten pohjalta tehdään (ja tässä tapauksessa on jo tehty) sitten se varsinainen työ. Tai niin sen pitäis mennä. Mulla se menee käytännössä niin, että mä suunnittelen suurpiirteisesti ja alan tekemään ja teen esim. tekniset piirustukset sitten kunhan saan valmiista työstä otettua ne lopulliset mitat, mitkä siihen nyt sitten sattui tulemaankaan.
Tosi ammattimaista, tiedän. Moon kuitenkin hyvä, kannattaa harkita palkkaamista tulevaisuudessa :D

Niin mitä sinä piirrät? Taloja, huonekaluja, vaatteita vai jotain muita tuotteita?![]()
Miten tuo oikein käytännössä tapahtuu? Kaveri käski kysyä.Mulla on nyt ollu sellanen "mitä kaikkea google tietää"-koe menossa. Alotin sen kyllä ihan vastikään ja olen vasta löytänyt vastauksen sperman poistamiselle läppärin näppikseltä sekä vinkkejä ja kokemuksia kääpiön kanssa sekstailuun.
Miten tuo oikein käytännössä tapahtuu? Kaveri käski kysyä.
Huomenna vika päivä työharjottelua, nopeesti meni aika siis näin jälkikäteen mietittynä :D
Kesätyö paikkaa ei irronnut, todella pienellä todennäköisyydellä pystyivät ottamaan ketään kesätöihin eikä osanneet nyt sanoa, eli en viitsi varmanpäälle pelata vaan pitänee ens viikosta kiertää muita työpaikkoja läpi. Toivottavasti jotain hommia löytyis.