Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä antaisin vaikka toisen jalkani saunasta. Molemmat jalat puusaunasta.

Mulla tuli jossain vaiheessa aina huono olo saunassa niin oli pakko lopettaa käyminen. Liekö oli häikkää verenpaineissa tai jossain. Ei voinut kuvitellakaan että alkoholia +sauna, varma päänsärky.
Juu, alkoholi nyt ei kuulukaan saunaan. Saunan jälkeen sitte olusta. Ulkomaalaisten kans tuli aikoinaan kyl vedettyä votkaa saunassa ja sitten kylmään altaaseen ja takas saunaan. En suosittele. :D

Kyllä kaks kertaa viikossa on saunaminimi varsinki talvella! Suihkussa on muutenkin niin kylmä, ettei siellä viihdy, jos ei saunassa ole tulta.

:lol2::lol2::lol2: Tuli mieli lähteä ryyppäämään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En kristus osta hetkeen yhtää mitään.. Sen verran tuli tänään osteltua. No olohuone on ainakin uusiksi kalustettu jahka kaikki tulee, telkkaria myöten. Onneksi vanhoista saanee jotain rahaa tai nykysen telkkarin vien ainakin äidilleni, näkeepähän paremmin :)

I like it loud.

Taisin jäädä suu auki salilla kyttää jotai emäntää. Tuli meinaa sinne sitte polvipitusessa vekkihameessa, sukkahousuissa, korkokengissä, neuleessa ja muutenkin huoliteltuna tekemään korkeintaan viideks minuutiks pystäriä, vipareita ja kulmasoutua huimalla kahden kilon painolla. WTF?! :D Hakiks se pumppia illan rientoihin vai mikä lie ollut tarkotus? :D Minä hämmennyin.

Taisin jäädä suu auki salilla kyttää jotai emäntää. Tuli meinaa sinne sitte polvipitusessa vekkihameessa, sukkahousuissa, korkokengissä, neuleessa ja muutenkin huoliteltuna tekemään korkeintaan viideks minuutiks pystäriä, vipareita ja kulmasoutua huimalla kahden kilon painolla. WTF?! :D Hakiks se pumppia illan rientoihin vai mikä lie ollut tarkotus? :D Minä hämmennyin.

Onnea, pääsit piilokameraan.

Möh, ikänä ei väsytä Jutan jälkeen. Suomalaisis pitää niin hirveesti skarpata et saa selvää puheesta.

Back
Ylös Bottom