Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä piirsin monena viikkona koulussa alastonmallia ja välillä kävi sääliks niitä mimmejä, joilla mun kuvauksen mukaan oli suunnilleen ylimääräsiä raajoja ja muuta tosi mairittelevaa :D Mutta tokihan mä sut maalaan Ksiinaseni. Varaudu abstraktiin lähestymistapaan.
Mitäs ikävöitävää tässä kylässä on?

Hienoa! Mä odotan kovasti että koska pääsen maalattavaksi. Ylimääräiset raajat vaan komistaa. Uskoisin :D

Mulla on Hämeenlinnasta kovinkin hyviä muistoja. Asuin siellä 3 vuotta. Monet baarit tuli koluttua. Vähän ikävöin vanhaa Sirkusta, siellä annoin Klamydian rumpalille ruusun, mutta se oli niin kännissä että kaatui sen päälle. Cornerissa tuli pelattua monet kerrat Aliasta ja monet kerrat saatiin valituksia siitä. Wanajafestitkin tuli kierrettyä useampaan kertaan, joskus jopa kaukaa. Ja yks kesäyö työkavereiden kanssa geokätköiltiin hela natten! Ja Pikku-Eero Ojoisilla! Ja paras kaveri asuu sielä vielä.

Meillä ruutujen putsaus on jokaisen omalla vastuulla. Väittäisin ettei ois iso juttu vaikka kahdesti talvessa pyytää kaikkia viemään autonsa pois niin pääsis auraamaan. Jos syksyllä halutaan lehdet pois parkkikselta niin miks lumia ei vois hoitaa? Nyt lumet poistetaan vaan ajoväylältä eli polanteet tulee jokaisen auton taakse. Wonderful. Ja autojen väliin nousee älyttömät polut jotka varmaan keväällä on ihan peilikirkkaalla jäällä ja porukka kaatuilee toisten autoja vasten. No, sama se. Mää lähen salille.

Meikäläisellä on menossa luennot, joilla nauretaan muiden rakentamisille, kun joku aspekti on rakennusprojekteissa haukannut paskaa. Sidneyn oopperatalossa alkuperäinen budjetti 14-kertaistui ja Boston Big Digissä 7-kertaistui. Kyä rahaa o.

Ja hiihtämään.

Onks mun sivistyksessä isokin aukko kun en tiennyt mitä superlooni on? :D

piti heti googlettaa ruokatauolla sain vastaukseks vaahtomuovi...

Haluaisin niin paljon tatuoinnin. Voisin mennä sellaisen ottamaan, kunhan ensin saan päätettyä. Kaksi vaihtoehtoa ollut mielessä jo yli pari vuotta, varmasti molemmat tulen jossain vaiheessa ottamaan. Vika on siinä että haluan ne samaan kohtaan, mikä on luonnollisesti mahdotonta. Täytyy päättää kumpi siihen pääsee.

Moi söpöliinit.

Juon kahvia. Päästin myös pierun. Kohta nokka kohti kuntoilusalia, ja päivän toista kyykkytreeniä. Bodarin arki on rankkaa.

Minä olen aika puhki. Sen lisäksi on jatkuva nälkä ja jano. Pelkään, että olen vakavasti sairas, sillä kahtena aamuna peräkkäin on pippelikin jöpöttänyt.

Onneks mä oon edelleen oma hoikka itseni :haart:

Hienoa! Mä odotan kovasti että koska pääsen maalattavaksi. Ylimääräiset raajat vaan komistaa. Uskoisin :D

Mulla on Hämeenlinnasta kovinkin hyviä muistoja. Asuin siellä 3 vuotta. Monet baarit tuli koluttua. Vähän ikävöin vanhaa Sirkusta, siellä annoin Klamydian rumpalille ruusun, mutta se oli niin kännissä että kaatui sen päälle. Cornerissa tuli pelattua monet kerrat Aliasta ja monet kerrat saatiin valituksia siitä. Wanajafestitkin tuli kierrettyä useampaan kertaan, joskus jopa kaukaa. Ja yks kesäyö työkavereiden kanssa geokätköiltiin hela natten! Ja Pikku-Eero Ojoisilla! Ja paras kaveri asuu sielä vielä.
Sitä vaaraa ei taida olla, että sut tunnistais siitä kuvasta, mutta jos se ei haittaa, niin sit vaan täytyy sopia koska tuut poseeraan :) Palkkionihan on tietenkin tähtitieteellinen.
Tää uus Sirkus ei ilmeisesti oo kummonen. Ite oon ollu siellä vaan kerran ja sillonkin oli koulun järkkäämät ysäribileet. Oma otanta tän kylän baarien osalta on aika pieni. Tai siis onhan melkein kaikki noi keskustan paikat katsastettu läpi, mutta ei ne oikein mitkään sytytä. London (entinen Tawastia Bank) nykyään melkeinpä se, jossa me käydään. Paitsi haalarikekkerit on yleensä Alessa.

Reisien pitäs olla ainaki 70cm ennen dieettiä.

Back
Ylös Bottom