Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkele, kouluun... En halua. En jaksa. :D

Tai viet multa kaikee-eeen!!!
Arvaappa soiko toi loppu päivä päässä... Et yvää työpäivää sitte vaan :)

olen toi suuri kivilohikäärme, huomenta vaan! Lähdenkin tästä pelastamaan Mulania! Paitsi että suklaata tekis mieli. Nykyään menis suklaata oikeen urakalla, ennen en tykänny yhtään.
Tähän joku oma valitsema hyvä juttu puutteesta ;)

Kova elämä ottaa aina osansa.

Se taitaa olla ihan normaalia et tossa 23-25 tulee joku vaihe millon tuntuu et enää ei jaksa niinku "nuorena"... Kunnes sit lähempänä kolmeekymppii huomaa et jaksaahan sitä kun vaan päättää jaksaa :D

Se taitaa olla ihan normaalia et tossa 23-25 tulee joku vaihe millon tuntuu et enää ei jaksa niinku "nuorena"... Kunnes sit lähempänä kolmeekymppii huomaa et jaksaahan sitä kun vaan päättää jaksaa :D
Voihan sen noinkin ajatella, mutta aina on mukava välillä kitistä ja valittaa.

Oi kun elämä olisikin pelkkää ruusuilla tanssimista, kohta loppuu tämä vähäinenkin hyvänolon tunne, kun pääsee salille! :whip:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siellä se rumilus makaa. :)

2013-02-19 11.55.31.webp

Voihan sen noinkin ajatella, mutta aina on mukava välillä kitistä ja valittaa.

Ite käyny vaikka mitä läpi ja sen jälkeen kun viime syksynä päätin et otan vastaan "hymysuin" sen mitä eteen tulee enkä etukäteen stressaa mistään ja lopetan alituisessa pessimismissä vellomisen, elämä alkoi tuntumaan huomattavan paljon siedettävämmältä.

Tosin kyllä mua silti vieläkin välillä vituttaa, mut ei niin paljoo et siitä jaksaisin kitistä. Ja kyllä mä vihaan ihmisiä sillein kollektiivisesti, mut en ota muiden ihmisten tyhmyydestä mitään stressiä. Ja jos mun tyhmyys aiheuttaa jollekin stressiä niin sehän ei oo multa pois :D

Hitto noita mateita on kuvottava käsitellä kun niitä ei oo vielä nahottu. Niille ei tuu sitä kuolonkankeutta vaan ne on ällölötköjä koko ajan. Entinen työkaveri pelkäs noita aivan saamaristi sen jälkeen kun vihjailin, että eihän tosta tiedä onko elossa vai kuollut... :D

Hitto noita mateita on kuvottava käsitellä kun niitä ei oo vielä nahottu. Niille ei tuu sitä kuolonkankeutta vaan ne on ällölötköjä koko ajan. Entinen työkaveri pelkäs noita aivan saamaristi sen jälkeen kun vihjailin, että eihän tosta tiedä onko elossa vai kuollut... :D

Muistan lapsuudesta kun ukki teki madesoppaa niin sieltä kattilasta aina tuijotti mateen pää kun sitä soppaa meni ottamaan. Tosin se pää oli varattu ukille. Muut ei sitä saanu ottaa :D

Back
Ylös Bottom