Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saanko käydä makaamaan sun keittiön pöydälle viekottelevasti pelkkä mariannekarkkipussi kriittisten paikkojen peittona ja sä maalaat mut sit siitä? Vai miten sä oot tämän homman ajatellut?

No mun keittiön pöydälle voit tulla, ku kerran Leila pakitti sut.

En mä ehkä ikinä selviä näistä Laylan antamista pakeista.
Miten tää nyt näin tulkittiin?! Jos sulle tulee muuten paha mieli, niin tule ihmeessä pötköttelemään tänne. Raivaan tosta pöytäpintaa sen verran.

Taitaa olla parempi, että pidän turpani ummessa loppupäivän, kosken selvästikään osaa tänään sanoa mitään ilman, että ehdottelen tekemään kanssani vauvoja tai annan pakkeja. Sorit.

Jaa-a. Pitäisköhän opetella juomaan kahvia, kun ei tästä hereillä olemisesta meinaa tulla mitään.

Ei kannata alottaa opettelua ainakaa illalla. Voi tulla levoton yö :hyper:

Miten tää nyt näin tulkittiin?! Jos sulle tulee muuten paha mieli, niin tule ihmeessä pötköttelemään tänne. Raivaan tosta pöytäpintaa sen verran.

Taitaa olla parempi, että pidän turpani ummessa loppupäivän, kosken selvästikään osaa tänään sanoa mitään ilman, että ehdottelen tekemään kanssani vauvoja tai annan pakkeja. Sorit.

Kiitos. Tuo lohdutti edes vähäsen!

En mä oikeesti loukkaantunut. Mutta musta olis kiva olla nimenomaa maalausmallina. Ihan kyllä myös vaatteet päällä. Siinä pitäis keskittyä olemaan paikallaan niin kauan että unohtais kuka oikeestaan onkaan. Ja ehkä siksi myös kun mulla on pikkuisen ikävä Hämeenlinnaa.

^^No ei sen juominen kyllä kovin viisasta ole. Mäki oon lopettanu kahvinjuonnin jo kymmeni kerrtoja elämäni aikana.

Nää et kyllä ikinä liho tolla asenteella. Nyrkin ja hellan väliin siitä ja lihaa naamaan. :whip: (Voihan sen syödä toki raakanakin...)

Ollakko säyni ny onnellinen, ku keitin kuule kaurapuuroa äsken, kevytmaitoon? Ja 200g raejuustoa mausteeksi.

Transporter-hommat tältä iltaa hoidettu, palkkioksi tuli kahvia ja lakritsijäätelöä. Kohta Zzzz....

?

perspano.webp

Ei, vaan fitnesskissoja. Oli ne siellä, ja kattoivat pahasti kun kolautin penkissä tangon varmistusrautoihin. Jumalaare, vaihdan salia.

Ens kerralla murise vielä ni tajuavat lähteä. Meilläkin on noita mut onneks suurin osa väestä koostuu mummoista, mammoista, muskeleista ja muusta sekametelisopasta. Oikke hyvin kehtaa riuhtoa.
Ennen ku joutu vaihtaa salia luulin tarinoiden kännykänräpeltäjistä, tukanlaittajista, ala- ja ylätaljavetkuttajista ja muista haisuleista olevan vain urbaania legendaa, mutta tuolta löytyy kyllä niitä kaikkia. Onneks löytyy myös tavan punttikallet, jotka reenaa ees jotennii suunnitelmallisesti. Mä en tiiä mikä mä oon. Aiva sama.
Nyt lehevaa.

Transporter on huippu!

Sain kuvainnollisesti kylmää vettä niskaan, mutta se vain karaisee! Muuten ok päivä ja huomenna parempi! :) Uudet reenisuunnitelmatki syyhyttää mieltä mukavasti. :rock:

Olihan hyvät treenit tänään. Näitä vaan lisää niin perkeleesti! Rupee kehitystä jo selkeästi tapahtumaan taas.

Nyt voi palkita itsensä oluella.

Olihan hyvät treenit tänään. Näitä vaan lisää niin perkeleesti! Rupee kehitystä jo selkeästi tapahtumaan taas.

Nyt voi palkita itsensä oluella.

Bodari-Ephe! :D Kiva ku oot innostunut. :) Oluesta en kehtaa ees mainita... :rolleyes: Nyt öitä Pakkoapinat! :zzzz:

Back
Ylös Bottom