Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juokseminen on saatanasta. Piste.

Kammoan jo valmiiks kevättä ja sitä ettei voi vedota keleihin vaan on pakko nykästä tossut jalkaan ja lähteä lenkille. Se on niiiiin ällöö :/
Talvellakin voi juosta oikein mainiosti oikeilla kamppeilla.

E: Pitää muuten mainostaa vielä nastalenkkareita. Mainiot, joskin hintavat, kapistukset.
Ei muuten oo tällä ruholla :D
Mun kohdalla juokseminen nyt muutenkin on hyvin liioiteltu termi. Puhutaan normaalien ihmisten kevyestä hölkkävauhdista, joka kuitenkin mulla aiheuttaa höyryveturimaista puuskutusta, aivan holtitonta hikoilua ja akuutin halun kuolla.
Minä olen noin kolme kertaa sinua painavampi, mutta käyn silti lenkillä. Et voi siis vedota siihen, että et keijukaismaisella kehollasi ole kykeneväinen liihottamaan lenkkipolulla.

Nih. Tulen vaikka lenkittämään teikäläistä joskus.:D

E: 8 min myöhässä, mutta mennee läpi...

Huomenna penkkarit ja abiristeily, onhan näitä jo odotettu. Aivan mahtava päivä tulossa :dance:

Voi jekku, kun hajottaa tää unettomuus.

Huomenta, Tulipahan koettua unihalvaus ekaa kertaa viime yönä. Oikeestaan se oli todella siistiä eikä pelottavaa, koska tiesin välittömästi mistä oli kyse, eikä näkynyt mitään demoneita. :D

Huomenta. Se olis tän viikon viimenen kontaktitunteja sisältävä päivä. Täytyy tosin sanoa, että näille opinnoille harvinaisesti se on pelkkää luennoilla istumista, joten ihan helpolla en kyllä pääse. Istuminen on toki helppoa, mutta varsinkin ruokailun jälkeen kulttuurihistorian luennolla hereillä pysymisen on joskus todettu olevan haaste :P

Talvellakin voi juosta oikein mainiosti oikeilla kamppeilla.

E: Pitää muuten mainostaa vielä nastalenkkareita. Mainiot, joskin hintavat, kapistukset.
---
Minä olen noin kolme kertaa sinua painavampi, mutta käyn silti lenkillä. Et voi siis vedota siihen, että et keijukaismaisella kehollasi ole kykeneväinen liihottamaan lenkkipolulla.

Nih. Tulen vaikka lenkittämään teikäläistä joskus.:D
Tää on vähän sama niinku imuroinnin kanssa: ei imuroiminenkaan ole mahdotonta – mä vaan en tykkää siitä ja pyrin välttelemään parhaani mukaan :D

Ystävänpäiviä!

1320302587260_nalle.webp

Tekisi mieli ostaa ensimmäinen oma auto eräästä liikkeestä mutta en ole kuitenkaan ihan varma vielä. Tänään olisi kuitenkin koeajo.
Ja kyseinen auto on kuin uusi; 2010 vuoden ja 16 000 km ajettu. Hieman vajaa kympin hintainen, joten tuohon rahaan saisi loisto pelin.

Mä oon koittanu miettiä koska pitäs talviloman ja mitä sillon puuhais sitte oikee... Lähtiskö johki vai ei... Visaisia juttuja :)

Back
Ylös Bottom