Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ookko kova uhoomaan? Onko seki vaa uhoomista että mennään sitte kaljalle ku tuut tänne?

Eeeen, mistä niin päättelit?

Livenä itken nurkassa yksinäisyyttäni.

Tulipa tyrkytettyä itteensä nyt siivojaks kesätöihin :D Musta tuu ikinä mitään suurta =(

Kuhan uhoon. Ihan vaan koska se on mahdollista, että voin lähteä.

No tuosta se kysymys vaan heräs. Että en mä muuten epäile, enkä epäile vieläkää. Kuhhan aikanikulukis höpäjin. Ku pitääs syörä mutta ku en millää jaksaasi tehä mitää.

Mä sain tänään kosmetiikkaa postista paketissa, jonka mukana oli lahjakortti ketjun kivijalkamyymälään. Sen lahjakortin parasta ennen päiväys oli 31.12.2012 :( Tää on vähän sama kun syssyllä ostin salihanskat ja salilla käteen vetäessä huomasin että mulle oli myyty kahdet oikean käden hanskat. Failure.

Tulisipa jo kuivat kelit, että pääsisi kunnolla juoksemaan. Yhtä tuskaa ravata muhkuraisella jalkakäytävällä.

Tulipa tyrkytettyä itteensä nyt siivojaks kesätöihin :D Musta tuu ikinä mitään suurta =(

Parempi tyrkyttää itseänsä kesätöihin siivoojaks, kun ihan vaan kesätöikseen tyrkyttää itseään, vaikka niille siivoojille.

Pystyyks joku kattoon tän alusta loppuu repeemättä? :D

Mä en.

Pystyin. Pahin kohta oli 0:24 kohdalla jossa meinasi hieman suupielet nytkähtää ylöspäin, mutta sain hillittyä. Olen kai niin iloton tyyppi ettei naurata.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

:dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulisipa jo kuivat kelit, että pääsisi kunnolla juoksemaan. Yhtä tuskaa ravata muhkuraisella jalkakäytävällä.
Juokseminen on saatanasta. Piste.

Kammoan jo valmiiks kevättä ja sitä ettei voi vedota keleihin vaan on pakko nykästä tossut jalkaan ja lähteä lenkille. Se on niiiiin ällöö :/

Juokseminen on saatanasta. Piste.

Kammoan jo valmiiks kevättä ja sitä ettei voi vedota keleihin vaan on pakko nykästä tossut jalkaan ja lähteä lenkille. Se on niiiiin ällöö :/

Eijeijei! Lenkkarit vedetään ilolla jalkaan ja juostaan sydämen kyllyydestä! :haart: On se niin mukavaa ja kevyttä! :D

Eijeijei! Lenkkarit vedetään ilolla jalkaan ja juostaan sydämen kyllyydestä! :haart: On se niin mukavaa ja kevyttä! :D
Ei muuten oo tällä ruholla :D
Mun kohdalla juokseminen nyt muutenkin on hyvin liioiteltu termi. Puhutaan normaalien ihmisten kevyestä hölkkävauhdista, joka kuitenkin mulla aiheuttaa höyryveturimaista puuskutusta, aivan holtitonta hikoilua ja akuutin halun kuolla.

Kyllä sä oot vosu väärässä. Juokseminen on niin perseestä kun joku asia voi olla. En tiedä makaanko mielummin kuumeessa kotona vai terveenä juoksen menemään. hrrr...mitä vaihtoehtoja..

Kaukana mukavasta ja kevyestä... :( Ainakin näin n. 15 vuoden tauon jälkeen...:D Tuolloin oli rasituksesta tulehtunut polvi ja ortopedi käski lepuuttaa polvea. Ajattelin muutama viikko sitten, että jokohan sitä olisi riittävästi pidetty taukoa...:rolleyes:

Back
Ylös Bottom