Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei oo mitään hienoja kännitarinoita kerrottavana. Oon ollu aina niin kiltisti. Festareillakin oon ollut lähes aina töissä.
Eräs kaverinainen kitisee mulle suhteestaan facebookissa. Mä oon sinkku, i don't need this shit. Eroa tai pysy yhdessä, mutta puhu miehelles äläkä mulle.
Mulla ei muuten oo koskaan ollu ongelmia. Tiesikkö?Toinen on kun joku kaveri rupee kehuskelemaan että "ei mulla oo koskaa ollu ongelmia saada naisia" :face: Joo luuletko että haluun kuulla.
Mulla ei muuten oo koskaan ollu ongelmia. Tiesikkö?
Toinen on kun joku kaveri rupee kehuskelemaan että "ei mulla oo koskaa ollu ongelmia saada naisia" :face: Joo luuletko että haluun kuulla.
Tässä ollaan asian ytimessä! Kaivakaa viismetrinen kuoppa, haudatkaa se rima sinne niin johan alkaa homma toimiin.Laatukriteerit kun laskee tarpeeks alas niin ei taida kenelläkään olla. Ylipäätänsä tuntuu et monilla miehillä ketkä valittaa siitä ettei saa naisia, ongelma on aika pitkälti siitä et se naamaraja on laitettu pikkasen liian korkeelle verrattuna siihen omaan vastaavaan.
The feeling when you realize that vodka is never a good idea. :urjo: Nämä harvat rilluttelureissut näyttää kostautuvan meleko pahasti. :D
Tässä ollaan asian ytimessä! Kaivakaa viismetrinen kuoppa, haudatkaa se rima sinne niin johan alkaa homma toimiin.
Tää on valintojen maailma.Ei ala. Miksi kiusata ittensä vokottelemalla semmonen vosu sänkyyn joka ei sytytä tai jonka vieres ainoa ajatus on että kuinka mä pääsisin tästä livahtamaan pois. Mieluummin runkkaan ja pidän riman mukana.
Liian vähä reeniä siis, näin itseoppineena lääkärinä määrään 2 viikon rilluttelureissun! Jo alkaa kroppa kestää paremmin, alkoholia siis :P