Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ei oo mitään hienoja kännitarinoita kerrottavana. Oon ollu aina niin kiltisti. Festareillakin oon ollut lähes aina töissä.

Mulla ei oo mitään hienoja kännitarinoita kerrottavana. Oon ollu aina niin kiltisti. Festareillakin oon ollut lähes aina töissä.

Niin mäkin. Tosin yleensä sen viikon ennen festareita rakentamassa :D

Joo taitaa olla tääkin likka olla pikkasen jo rauhottunu, ku ei enää lähe niin usein.

Eräs kaverinainen kitisee mulle suhteestaan facebookissa. Mä oon sinkku, i don't need this shit. Eroa tai pysy yhdessä, mutta puhu miehelles äläkä mulle.

Toinen on kun joku kaveri rupee kehuskelemaan että "ei mulla oo koskaa ollu ongelmia saada naisia" :face: Joo luuletko että haluun kuulla.

Toinen on kun joku kaveri rupee kehuskelemaan että "ei mulla oo koskaa ollu ongelmia saada naisia" :face: Joo luuletko että haluun kuulla.

Laatukriteerit kun laskee tarpeeks alas niin ei taida kenelläkään olla. Ylipäätänsä tuntuu et monilla miehillä ketkä valittaa siitä ettei saa naisia, ongelma on aika pitkälti siitä et se naamaraja on laitettu pikkasen liian korkeelle verrattuna siihen omaan vastaavaan.

Laatukriteerit kun laskee tarpeeks alas niin ei taida kenelläkään olla. Ylipäätänsä tuntuu et monilla miehillä ketkä valittaa siitä ettei saa naisia, ongelma on aika pitkälti siitä et se naamaraja on laitettu pikkasen liian korkeelle verrattuna siihen omaan vastaavaan.
Tässä ollaan asian ytimessä! Kaivakaa viismetrinen kuoppa, haudatkaa se rima sinne niin johan alkaa homma toimiin.

The feeling when you realize that vodka is never a good idea. :urjo: Nämä harvat rilluttelureissut näyttää kostautuvan meleko pahasti. :D

Liian vähä reeniä siis, näin itseoppineena lääkärinä määrään 2 viikon rilluttelureissun! Jo alkaa kroppa kestää paremmin, alkoholia siis :P

Tässä ollaan asian ytimessä! Kaivakaa viismetrinen kuoppa, haudatkaa se rima sinne niin johan alkaa homma toimiin.

Ei ala. Miksi kiusata ittensä vokottelemalla semmonen vosu sänkyyn joka ei sytytä tai jonka vieres ainoa ajatus on että kuinka mä pääsisin tästä livahtamaan pois. Mieluummin runkkaan ja pidän riman mukana.

Liian vähä reeniä siis, näin itseoppineena lääkärinä määrään 2 viikon rilluttelureissun! Jo alkaa kroppa kestää paremmin, alkoholia siis :P

Hyi, olokoot! :D Mie ajattelin rueta absolutistiksi, vaikkei mulla tulekkaan käytyä viihteellä kuin 2-3kk välein. Ei kykene kohta ennää tuohonkaan. :D

Back
Ylös Bottom