Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas. Kävin mittauttaan Tanitalla rasvaprosentin kun ilmaseksi sai ja pakko sanoa että toi laite ei kyllä anna edes suuntaa antavaa tulosta.
No ei oo lihaa kovin kummosesti mutta vatsassa pakki jonkun verran näkyvissä ja prosentit oli jossain päälle parissakymmenessä. Kyllä mä ainakin lähemmäs kymppiä odotin. Kovasti se mittaajakin jutteli ennen sitä ja sitten kun sai sen tuloksen sieltä niin katto ensin sitä ja sitten mua kun olin siinä ilman paitaa eikä sanonu enää muuta kun että tossa toi nyt ois.Kyllä se mulle anto ainakin ihan suht tarkan tuloksen ku semmosella itse mittautin joskus. Tosin jos oot jossain alle 10% rasvoissa ja lihaa löytyy enemmän ku marketin lihatiskiltä niin sillon noi kusee ja pahasti. Ite oon tämmönen pullea poika.

Ei mitään miehekkäitä lukuja edes, eli vain 86kg. Oma tavoite pyörii jossain 90-95kg välillä, joka saattaisi olla aika ideaali tähän 180cm runkoon.
Mulla on sama tavoite, mutta lähestyn haastetta eri suunnasta :D Ysikympin kohalla yläfemmat?
Otetaan matsi.
Ai se olis toi perjantai vissii vai?
Suorastaan kuulin sen kutsuvan minua nimeltä! Ovvaa niin tympeästi pakkasta että tairan piereskellä tämän illan vaan kotona. Muuten menisin ehtottomasti tapaamaan olut tuoppeja ja Mariskaa.Ei mitään miehekkäitä lukuja edes, eli vain 86kg. Oma tavoite pyörii jossain 90-95kg välillä, joka saattaisi olla aika ideaali tähän 180cm runkoon.
Haha, tietenkin! Pitääkin tästä ihan pian käydä ostamassa sipsejä, cashewpähkinöitä ja suklaata, kun ovat loppuneet eilen. Ei mene aikaakaan, kun tuo 4kg on kasassa.
Pullapainit!
Mulla saattaa mennä vähän kauemmin :D
Hah, kuulostaa hyvältä :D
Jätkä vois vastaavasti ottaa jonkun noro-viruksen.
Kyllä se poikapainin voittaa.