Vois leipoo pullaa peliporukalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reenitkö ne muka näin rankkoja on? o.0
Olin hypätä ikkunasta äkkikuolemaan, kun erehdyin katsomaan aamulla televisiota ja huomasin, että se saatanan Karhuvaara lukee uutisia.
Kyllä ennen oli toista, Neloselta tuli Puuha-Pete ja Ivanhoe.

Jos se sitä kokoajan niin anna mun kaikki kestää."elämä on niin pirun raskas juttu toisinaan"
:/ :( :itku:vokot ei vaan tykkää että jollain on hyvä aamu ;)
Mihin se sitten kohistuu?Se on kato se kateellisuus semmosta. Mun kateellisuus ei kohdistu maalliseen mammonaan.

Mihin se sitten kohistuu?![]()
No mulla ei sinnekkää. Kyllä mun letkulla hyvin kusee, muuhunhan sitä ei juuri tartte.
No mulla ei sinnekkää. Kyllä mun letkulla hyvin kusee, muuhunhan sitä ei juuri tartte.
Minä oon sammuttanu monta nuotioo kusellani. Sisäinen palomies minussa päässyt valloilleen. Noniinojoo pelkkää kusemista se on seki...
...tos on hirmu riskit jos on kusi liian hapokasta tai tullut muuten juotua liian väkeviä juomia. Leimahtaa vielä koko kusilaite liekkeihin!
Jos jälkikasvua toivoo, niin on suotavaa et edes kerran pari pääsee letkuaan käyttämään jossain muuallakin kuin omassa kädessä. Mut joo, eihän sitä muuhun juuri tartte.
Viimenen asia mitä haluan koirien ja kissojen ohella. Tuosta syystä tämä pakonsanelema selibaatti ei ole ollenkaa paha asia. Pahin kauhuskenaario mitä keksin onki että tuuppais jonku yhenillan hoidon paksuksi ja joutuis makselemaan elatusmaksuja!
Kuten jo kerran aikaisemmin oon tässä kertonut niin kaverille kävi niin et tasan yhdeksän kuukauden päästä siitä ekasta tapaamisesta tuli kaksoset :lol2:
Tosin nyt niillä on jo kolmaskin, omakotitalo, farmariauto ja kolme koiraa...