Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei sillä, ei mun kyllä pullaa edes mieli tekis. Aamupuurokin meni just ja just alas. Yskimään heräsin viideltä - sen jälkeen en oo vielä nukkunu. Nyt olis tarkotus mennä päiväunille. Öitä!

Olin hypätä ikkunasta äkkikuolemaan, kun erehdyin katsomaan aamulla televisiota ja huomasin, että se saatanan Karhuvaara lukee uutisia.

Kyllä ennen oli toista, Neloselta tuli Puuha-Pete ja Ivanhoe.

Karhuvaarakin perkele HUH#puistatusta#. Tämä ankkuri johon nyt ärsyynnyin oli Yleltä, ankkuriksi vaan jäänmurtajalle.
Onneksi meni toi aamuvitutus ohi kun suonissa virtaa kofeiini ja nikotiini:)

Mihin se sitten kohistuu? :)

Tiedän, että joillain miehillä se kohdistuu tuonne toisten miesten nivusten seudulle.

Kaveri siis kerto. Ei mulla mitään omakohtaista kokemusta ole...

No mulla ei sinnekkää. Kyllä mun letkulla hyvin kusee, muuhunhan sitä ei juuri tartte.

No mulla ei sinnekkää. Kyllä mun letkulla hyvin kusee, muuhunhan sitä ei juuri tartte.

Jos jälkikasvua toivoo, niin on suotavaa et edes kerran pari pääsee letkuaan käyttämään jossain muuallakin kuin omassa kädessä. Mut joo, eihän sitä muuhun juuri tartte.

troosten_groen.png

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos jälkikasvua toivoo, niin on suotavaa et edes kerran pari pääsee letkuaan käyttämään jossain muuallakin kuin omassa kädessä. Mut joo, eihän sitä muuhun juuri tartte.

Viimenen asia mitä haluan koirien ja kissojen ohella. Tuosta syystä tämä pakonsanelema selibaatti ei ole ollenkaa paha asia. Pahin kauhuskenaario mitä keksin onki että tuuppais jonku yhenillan hoidon paksuksi ja joutuis makselemaan elatusmaksuja!

Viimenen asia mitä haluan koirien ja kissojen ohella. Tuosta syystä tämä pakonsanelema selibaatti ei ole ollenkaa paha asia. Pahin kauhuskenaario mitä keksin onki että tuuppais jonku yhenillan hoidon paksuksi ja joutuis makselemaan elatusmaksuja!

Kuten jo kerran aikaisemmin oon tässä kertonut niin kaverille kävi niin et tasan yhdeksän kuukauden päästä siitä ekasta tapaamisesta tuli kaksoset :lol2:

Tosin nyt niillä on jo kolmaskin, omakotitalo, farmariauto ja kolme koiraa...

Huomenta pörriäiset! Mitä kuuluu?

Alkaa pikku hiljaa olemaan sellainen olo, että pakko päästä liikkumaan. Tavalla tai toisella jotain pientä täytyy kokeilla. Näin viime yönä painajaista, että olin juoksukoulussa jossa minun ei annettu juosta, kun näytin niin pahoinvoivalta! :jahas: Seuraavaksi päätin lähteä melomaan, mutta ei minun annettu tehdä sitäkään vaan sain jotkut ammattisotilaat perääni... :D

Riittää siis tämä sairastaminen, illalla kävelylenkille (jos menisi vaikka tuon pikku lutakon ympäri) ja paketti nenäliinoja mukaan!

Back
Ylös Bottom