Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uni oli hukassa, mutta heräsin silti suhteellisen pirteänä ja aamu alkoi olosuhteisiin nähden hyvin. ...Kunnes: meillä on tänään aamulla vähän spessu luento tradenomiopiskelijarenttujen kanssa ja ko. luennon piti alkaa 9:00. Saavuimme paikalle 8:50 ja luennoitsijapa olikin jo päättänyt aloittaa (tai sit meidän oma opettaja oli antanut meille väärää infoa, eniveis). Alko ketuttaa ihan sikana, joten se siitä semihyvästäkin aamusta.

Taidan kostoks maailmalle karata koko luennolta heti ekan mahdollisuuden tullen ja pelastaa aamuni :) Oon tosin keskellä auditorion riviä, että hirveen diskreetisti en sitä pysty hoitaan, jos ei mitään taukoja pidetä.

Tästäkin kaikesta huolimatta: huomenta pakkis :)

Erittäin hyvvää huomenta! Päivän ainoat luennot peruttu, joten tästähän tuli vp opiskelujen osalta. :D Me likey!

e. Postit: 200 ja tuhlasin pyöreät off-topiciin. :hyper:

... Saavuimme paikalle 8:50 ja luennoitsijapa olikin jo päättänyt aloittaa (tai sit meidän oma opettaja oli antanut meille väärää infoa, eniveis)...

Jyväskylän yliopistossa oli aikoinaan ollut semmonen proffa jonka mielestä luennolle piti saapua ennen proffaa, jos et ollut siellä valmiiksi niin luennolle ei ollut asiaa.

Yks tyyppi oli tullut vähän sen edellä siihen luentosalin ovelle ja avannut sille kohteliaasti oven niin se proffa oli menny sisään, vetänyt oven sen nenän eestä kiinni ja pistänyt oven perässään lukkoon :D

Yks tyyppi oli tullut vähän sen edellä siihen luentosalin ovelle ja avannut sille kohteliaasti oven niin se proffa oli menny sisään, vetänyt oven sen nenän eestä kiinni ja pistänyt oven perässään lukkoon :D
Reilukerho kokoontuu :D

Ja pari runebergin torttua!? Omnomnomn ku onki hyvää. En ollukaa varmaa sitten kouluaikojen jälkee maistanukaa ;)
Kyllä mä tässä meinaan jonkun herkkupäivän pitää, mut en ehkä ihan vielä. Sen verran hyvin on tavaratsia lähtenyt...
luulen että kohta se mun lahjaksi saatu suklaarasiakin alkaa huutamaan mun nimeä ja Ainot möyhää pakastealtaassa :hyper:

Tai sitten voisit tehdä mun puuttuvat Javat. Kuulostaa paljon paremmalta.

Ei pysty, en oo ohjelmoinu Javalla kohta 3 vuoteen sillein aktiivisesti. Joutus pian ottaan kirjan käteen ja kertaamaan :D

Voin mä pseudokoodilla, C:llä tai C++:lla ne sulle kirjottaa.

Tai sitten voisit tehdä mun puuttuvat Javat.

Voin mä pseudokoodilla, C:llä tai C++:lla ne sulle kirjottaa.

Ei kiitos. C++ tulee myöhemmin.

convertteri joka muuttaa C++ koodin suht selkeeks Javaks :D
Huhhuh, kun otti koville lukea tuota teidän keskustelua... päätä jopa vähän kivistää :D

Edit. Tosin tuntuu myös että olisin tulossa kipeäksi... en ehdi sairastamaan, piru vie!

Ja kurkku yhä kipeämpi. :(

Huhhuh, kun otti koville lukea tuota teidän keskustelua... päätä jopa vähän kivistää :D

Vaimo aina välillä rupee huuteleen mulle ykköstä ja nollaa jos on menny ohi jotain mitä se on sanonu. Sanoo et ymmärtäisin sitä muka paremmin.

Mä oon kyllä tullut siihen lopputulokseen et mulla vaan on harvinaisen valikoiva kuulo.

Mä oon ihan kone! Kolme ammattiaineiden kurssia arvioitu ja kahdesta 5 ja yhdestä 4 \o/
Kyllä, tää taitaa olla mun ala <3

Back
Ylös Bottom