Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onhan se tehnyt jokusen kelpo roolin näyttelijänä ja taitaa siltä löytyä pari kuunneltavaksi kelpaava kappalettakin, mutta en ymmärrä tapaa miten sitä kumarretaan suurena taiteilijana & tulkitsijana ja pidetään nykyään melkeinpä kaiken kritiikin yläpuolella..
Samaa mieltä. En kiistä, etteikö Loirilla olisi ansaitusti paikkaansa Suomen viihdehistoriassa, mutta ei se nyt niin mahtava ukko ole kuin minä sitä hehkutetaan. (Ja onhan se ruma :D )

---

Mikähän mahtava idea oli leikata habanerosta palanen ja pistää suuhun... Kielen polttelu loppui jo, mutta huulia kihelmöi ikävästi edelleen. Toivottavasti ruokaan laittamani määrä (punaisen chilin kera) ei aiheuta samanlaisia tuntemuksia töissä huomenna... :jahas:

Tehän olette perverssi.

Kyllä mä viimeks tänään kirjastos veekasia lukiessani kuolasin häpeilemättä amerikkalaisia vehkeitä.

No mitä hienoa sielä messuilla sitte oli? Mä ku en jaksanu perjantaina sinne ajella.

Eipä tässä ole niinkään kyse mistä tykkään, vaan siitä että kaikki tietokoneet on loppuviimeksi ihan hanurista. Oli ne sitten iKoneita tai PcKoneita. Kaikkien kanssa ihan turhia ja älyttömiä ongelmia yksinkertaisissa asioissa ollut viimeisten viikkojen aikana.
Helvetinkoneita kaikki tyynni.

:haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä mä viimeks tänään kirjastos veekasia lukiessani kuolasin häpeilemättä amerikkalaisia vehkeitä.

No mitä hienoa sielä messuilla sitte oli? Mä ku en jaksanu perjantaina sinne ajella.

Njoo, kyllä sieltäkin tulee hienoja pelejä.

Kuka nyt tykkää mistäkin, itseäni sykähdytti ehkä eniten bemarin RR, kawan kymppininja oli mustana sangen kaunis, uutta tonnista CBR:ää en ihan läheltä käynyt nuuhkimassa, koska joku vosu rötkötti siinä sen päällä. KTM:n superdukea kutkuttaisi joskus käydä koeajamassa....oikeastaan tästä tulis ihan loputon lista:D

Noki noki

- - - Updated - - -

Oot tärähtänyt tai sarkastinen tai muuten vaan sairas ihminen.

Onhan se karkkipäivä jos noita syö kerran vuodes. Hyvänä vuotena kaks.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oot tärähtänyt tai sarkastinen tai muuten vaan sairas ihminen.

No itseasiassa oon tällä hetkellä ihan karmeessa räkätaudissa :D

- - - Updated - - -

Onhan se karkkipäivä jos noita syö kerran vuodes. Hyvänä vuotena kaks.

Kyllä niitä kerran kaks kuussa tulee syötyä, tykkään ottaa ne vähäiset hiilarit mitä syön jostain muualta kuin hedelmistä. Marjoja syön varmaan päivittäin :)

Edit. En osaa kirjottaa edes kolmannella yrityksellä oikein. :jahas:

Meinas paniikki iskeä. Klo 22 alkaa porukkaa valumaan Super Bowl studioon ja ei vielä äskön töllö löytäny Nelonen Prota, mistä ko tapahtuma näytetään :D Onneks kaveri toi digiboksin jolla saatiin hommat pelaamaan. Kohta kaupasta nachopaistokseen vermeet ja valmistautumaan yötä varten :rock:

Jos Puhdistus ei saa parhaan elokuvan palkintoa, syön pääni.

------------

WHAT THE FUCK!? EI VOITTANUT! En ymmärrä.

Back
Ylös Bottom