Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä. En kiistä, etteikö Loirilla olisi ansaitusti paikkaansa Suomen viihdehistoriassa, mutta ei se nyt niin mahtava ukko ole kuin minä sitä hehkutetaan. (Ja onhan se ruma :D )Onhan se tehnyt jokusen kelpo roolin näyttelijänä ja taitaa siltä löytyä pari kuunneltavaksi kelpaava kappalettakin, mutta en ymmärrä tapaa miten sitä kumarretaan suurena taiteilijana & tulkitsijana ja pidetään nykyään melkeinpä kaiken kritiikin yläpuolella..
Tehän olette perverssi.
Helvetinkoneita kaikki tyynni.Eipä tässä ole niinkään kyse mistä tykkään, vaan siitä että kaikki tietokoneet on loppuviimeksi ihan hanurista. Oli ne sitten iKoneita tai PcKoneita. Kaikkien kanssa ihan turhia ja älyttömiä ongelmia yksinkertaisissa asioissa ollut viimeisten viikkojen aikana.
Kyllä mä viimeks tänään kirjastos veekasia lukiessani kuolasin häpeilemättä amerikkalaisia vehkeitä.
No mitä hienoa sielä messuilla sitte oli? Mä ku en jaksanu perjantaina sinne ajella.
Karkkipäivä, eli appelsiinia, baanania ja tuoretta ananasta, mukaan pari pähkinää.![]()
Oot tärähtänyt tai sarkastinen tai muuten vaan sairas ihminen.Karkkipäivä, eli appelsiinia, baanania ja tuoretta ananasta, mukaan pari pähkinää.![]()
Oot tärähtänyt tai sarkastinen tai muuten vaan sairas ihminen.
Oot tärähtänyt tai sarkastinen tai muuten vaan sairas ihminen.
Onhan se karkkipäivä jos noita syö kerran vuodes. Hyvänä vuotena kaks.