Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin väsyneen setämiehen unissa sieminiä ei ammuta sisään. :DKimmeli nähnyt taas päiväunia. Ei tietty mikään ihme, että näkee kun on niin väsynyt jätkä.. ;)
Eikun Armeijan Leivissä tai Epsanjassa.
Tupla-Uuno
:face: Jooei....Eikun Armeijan Leivissä tai Epsanjassa.
Pitää hommata laitteet, jotka on suunniteltu niin yksinkertasiks, että apinatkin (kuten minä) osaa niitä käyttää. Tuun oikein hyvin juttuun omppujeni kanssa ja voin vaan suositellaKaikki saatanan nörtit pitäis laulaa suohon ja polttaa sinne, kun on näin perkeleen epäloogisia ja toimimattomia värkkejä kehitellyt.

Pitää hommata laitteet, jotka on suunniteltu niin yksinkertasiks, että apinatkin (kuten minä) osaa niitä käyttää. Tuun oikein hyvin juttuun omppujeni kanssa ja voin vaan suositella![]()
:face: Jooei....
Monsters oli ihan jees. Jos sais ruuan laitettua, niin vois kattella jonku toisenkin scifinderin...
Näin väsyneen setämiehen unissa sieminiä ei ammuta sisään. :D
Mää en voi sietää Vesa-Matti Loiria. Hirveä mies.Et kans ymmärrä kotimaisen laadun päälle mitään.
Pitää hommata laitteet, jotka on suunniteltu niin yksinkertasiks, että apinatkin (kuten minä) osaa niitä käyttää. Tuun oikein hyvin juttuun omppujeni kanssa ja voin vaan suositella![]()
Okei, no mä nyt en säädä mitään ihmeitä. Mutta esmes viimeks kun jouduin koulussa kekkuloimaan puuceen kanssa, mun piti buutata se kahdesti ennen kun se romu suostu printtaan yhden kämäsen sivun. Ja toista se ei sit enää suostunukaan antaan pihalle, vaan päätti seota lopullisesti. Annoin **skan olla, poistuin paikalta ja hoidin homman himassaNo riippuu vähän mitä teet. Ei oo ongelmittomia, voin kertoo.

Ilmeisesti me vaan ei puhuta samaa kieltä niiden kanssa. Mutta hei, yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestäNo tässä nyt on ollut upouusista iTardeistakin tarpeeksi päänvaivaa viimeaikoina bulkvistin kanssa, notta en nyt lähtis suoralta kädeltä puuceetakaan väheksymään.

Ilmeisesti me vaan ei puhuta samaa kieltä niiden kanssa. Mutta hei, yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä![]()
Mää en voi sietää Vesa-Matti Loiria. Hirveä mies.