Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kimmeli nähnyt taas päiväunia. Ei tietty mikään ihme, että näkee kun on niin väsynyt jätkä.. ;)
Näin väsyneen setämiehen unissa sieminiä ei ammuta sisään. :D

Kaikki saatanan nörtit pitäis laulaa suohon ja polttaa sinne, kun on näin perkeleen epäloogisia ja toimimattomia värkkejä kehitellyt.
Pitää hommata laitteet, jotka on suunniteltu niin yksinkertasiks, että apinatkin (kuten minä) osaa niitä käyttää. Tuun oikein hyvin juttuun omppujeni kanssa ja voin vaan suositella :)

:face: Jooei....

Monsters oli ihan jees. Jos sais ruuan laitettua, niin vois kattella jonku toisenkin scifinderin...

Et kans ymmärrä kotimaisen laadun päälle mitään.

Ihan selevästi leheva sunnuntai, kun ajattelin itekin ja oikein teatterissa. Ekaa kertaa elämässäni kakkosriville. Pakkohan se on kokea. :)

Pitää hommata laitteet, jotka on suunniteltu niin yksinkertasiks, että apinatkin (kuten minä) osaa niitä käyttää. Tuun oikein hyvin juttuun omppujeni kanssa ja voin vaan suositella :)

No tässä nyt on ollut upouusista iTardeistakin tarpeeksi päänvaivaa viimeaikoina bulkvistin kanssa, notta en nyt lähtis suoralta kädeltä puuceetakaan väheksymään.

No riippuu vähän mitä teet. Ei oo ongelmittomia, voin kertoo.
Okei, no mä nyt en säädä mitään ihmeitä. Mutta esmes viimeks kun jouduin koulussa kekkuloimaan puuceen kanssa, mun piti buutata se kahdesti ennen kun se romu suostu printtaan yhden kämäsen sivun. Ja toista se ei sit enää suostunukaan antaan pihalle, vaan päätti seota lopullisesti. Annoin **skan olla, poistuin paikalta ja hoidin homman himassa :)

- - - Updated - - -

No tässä nyt on ollut upouusista iTardeistakin tarpeeksi päänvaivaa viimeaikoina bulkvistin kanssa, notta en nyt lähtis suoralta kädeltä puuceetakaan väheksymään.
Ilmeisesti me vaan ei puhuta samaa kieltä niiden kanssa. Mutta hei, yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä :)

Ilmeisesti me vaan ei puhuta samaa kieltä niiden kanssa. Mutta hei, yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä :)

Eipä tässä ole niinkään kyse mistä tykkään, vaan siitä että kaikki tietokoneet on loppuviimeksi ihan hanurista. Oli ne sitten iKoneita tai PcKoneita. Kaikkien kanssa ihan turhia ja älyttömiä ongelmia yksinkertaisissa asioissa ollut viimeisten viikkojen aikana.

Mää en voi sietää Vesa-Matti Loiria. Hirveä mies.

Onhan se tehnyt jokusen kelpo roolin näyttelijänä ja taitaa siltä löytyä pari kuunneltavaksi kelpaava kappalettakin, mutta en ymmärrä tapaa miten sitä kumarretaan suurena taiteilijana & tulkitsijana ja pidetään nykyään melkeinpä kaiken kritiikin yläpuolella..

Ihan hyvältä vaikuttaa kakkonen. Saa löhötä ihan kunnolla tai no pakko. :D Kattoa kuinka kipiät niskat leffan jälkeen...

Back
Ylös Bottom