Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää huomenta. Tänään tatami kutsuu, huomenna saa ihailla kuristusjälkiä kaulassa, tai fritsuja niin kuin vaimo niitä kutsuu.

Muutenkin taitaa huomenna olla tuo iho laikukas kuin leopardilla.

Huomenta! Eipä tullutkaan mentyä pubiin eilen, joten nyt virkeänä ylhäällä. Tänään olisi tarkoitus vain levätä ja latailla akkuja, käydä ehkä lenkillä ja illalla kaverin luo siiderinmaistajaisiin.

Huomenta täältäkin. Näin unta, että tuli vedenpaisumus. Tänään ois kauppapäivä.

Jaahas, ensin koirien kanssa mehtäsuksilla jäällä tiukka intervalli â 30min, sitten lasten kanssa laavulle makkaranpaistoon ja mäenlaskuun.

Kaikki hyvät päivät alkaa metallilla:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenia! Sois kyykkypäivä. Katoin ton Milikon kyykkypätkän ja ajattelin itekin lätkästä parisatkua tankoon. Voipahan sitten sanoa teholla, että tangossa oli parisataa. Hoitsut on varmasti ihan :eek: :kuola:

Jaahas, pitäskö käydä salilla vai sairastella rauhassa? Saatana sentään mikä paikka tuo intti, ku ei siellä tosiaankaan ole tervettä päivää tullut vielä nähtyä. En tiiä auttoko marraskuun lopussa ottama lunssarokote sen verran, että mulle ei sentää ole tullut hillitöntä kuumetta(vielä ainakaan) vai onko mulla vaan käyny hyvä tuuri..

Hoomenta! Se ois vp ja aamusumpit. :haart:

Onko vappaaehtosia hattaroimaan mun kanssa tännään?

Vai mennäänkö tännään enämpi tähän tahtiin?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaahas, pitäskö käydä salilla vai sairastella rauhassa? Saatana sentään mikä paikka tuo intti, ku ei siellä tosiaankaan ole tervettä päivää tullut vielä nähtyä. En tiiä auttoko marraskuun lopussa ottama lunssarokote sen verran, että mulle ei sentää ole tullut hillitöntä kuumetta(vielä ainakaan) vai onko mulla vaan käyny hyvä tuuri..

Sairastelu yleensä hellittää siinä vaiheessa kun pääsee pois kasarmilta ja tulee leiripäiviä enemmän. Ei tarvii sitä homeista ilmaa hengitellä niin paljoa.

Hoomenta! Se ois vp ja aamusumpit. :haart:

Onko vappaaehtosia hattaroimaan mun kanssa tännään?

Mää! :haart: :dance: Mullaki vapaapäivä ja kohta salille tekemään päivän toimet. :)

Huomenta :)
En taida vieläkään riskeerata jumpan kanssa, olo yhä vaan vähän hutera, mutta meneehän tuo päivä daideilijaa leikkiessäkin. Josko sitä kuitenkin ensin raahautuis suihkuun ja keittäis sit ekan ämpärillisen teetä.

Back
Ylös Bottom