Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on musculus sternocleidomastoideus nii helkkarin pinkeenä, että oksat pois. Lihaserottuvuus kerrankin kohillaan jossaki suunnalla mun kroppaa!

Perse ja takareidet ihan muusina eilisestä rääkistä.. Istuminen tuottaa jokseenkin ongelmia. Nyt palaudun spagetilla ja jauhelihakastikkeella.

Mun pointti tossa sohva asiassa oli se, että miettii sen tuotteen materiaaleja ja valmistamista, niin aika kohtuutonta pyytää sellasia summia rahaa oli se kuin mukava tahansa. Tokihan siihen työvoima vielä mut anyway..

Ei se tyhmä ole joka pyytää...

Nimenomaan. Tai sitten jostain pöydästä maksaa maltaita. Pelkkä helvetin puun pala? Ymmärrän jos siihen on käytetty paljon tyylittelyyn käsityötä yms..

Samapa tuo, mä kuolen nälkään kun en ole jaksanut mennä kauppaan. Jos sitä söis lisää ruisleipää.

Kallein huonekalu tai esine tässä taloudessa on toi 4000 euron arvoinen torkkupeitto...

Pandan luvalla seuraavaks ohjelmistossa karkkia!

Slarto hanki nyt hyvä mies ne vipit takas. On niin surullisen näköinen toi musta nimimerkki.
Sitä paitsi tutkimusten mukaan vip-jäsenet menestyy elämässä 50% paremmin ja saa 120% enemmän naisia, nostaa 30% enemmän rautaa ja tienaa 20k normaalia enemmän vuodessa. Nimimerkin värikin muuttuu tuplasti seksikkäämmäksi.

No sittenhän se nimimerkki kuvastaa hyvin minuakin, koska minua on sanottu niin surullisen näköiseksi ihmiseksi. Mutta enköhän minä nuo hommaa taas jossain vaiheessa.

Kallein huonekalu tai esine tässä taloudessa on toi 4000 euron arvoinen torkkupeitto...

Täh? Kai sä vahingossa pistit tuohon yhden nollan liikaa? Vai onko se torkkupeitto tehty kasmirista ja sen valmistuksessa on käytetty Tutankhamonin käärinliinoja sekä jättiläispandan karvaa?

pnlp.webp
Kertokaas joku millä opilla ton saa laukeemaan...

Kyllä jotkut tavarat vaan maksaa pirusti. Jos suku on joskus hankkinu niin kyllähän ne säilyy, sääli että nykyään ei paljon omaisuutta enää siirrellä suvulta toiselle vaan tuntus kaikki ajattelevan vaan omaa napaa. Itse kyllä laitan pojalle kaikki mitä iteltä tulee jäämään. Ihan sama mitä poika niillä sitten aikanaan tekee mutta ite en ajatellu törsätä mitään. En mä edes tarvi mitään.

Täh? Kai sä vahingossa pistit tuohon yhden nollan liikaa? Vai onko se torkkupeitto tehty kasmirista ja sen valmistuksessa on käytetty Tutankhamonin käärinliinoja sekä jättiläispandan karvaa?

Ei. Itseasiassa vielä alakanttiin heitin.

Kyseessä on siis itse virkkaama peitto, jonka arvo laskettiin kaverin kanssa noin suurinpiirtein. Työtunteja - satoja, ellei jopa tuhansia. Eihän se siis oikeasti ole noin arvokas, mutta vitusti sen eteen on nähty vaivaa.

mitä te täällä jauhatte viikonlopusta ja vapaasta? Mulla se alkaa vasta viikon päästä :D

- - - Updated - - -

mitä te täällä jauhatte viikonlopusta ja vapaasta? Mulla se alkaa vasta viikon päästä :D

Kyseessä on siis itse virkkaama peitto, jonka arvo laskettiin kaverin kanssa noin suurinpiirtein. Työtunteja - satoja, ellei jopa tuhansia. Eihän se siis oikeasti ole noin arvokas, mutta vitusti sen eteen on nähty vaivaa.

Meillä on kans semmonen. Äitee väsäsi sitä vuositolkulla. Niihin on uhrattu aikaa, sääli ettei ne ole kovin moderneja enää nykyään. Eipä niitä silti pois heitetä, välillä käytössä välillä ei. Aika pirun painavia muute semmoset.

Fair enough.

Meillä on kans semmonen. Äitee väsäsi sitä vuositolkulla. Niihin on uhrattu aikaa, sääli ettei ne ole kovin moderneja enää nykyään. Eipä niitä silti pois heitetä, välillä käytössä välillä ei. Aika pirun painavia muute semmoset.

Vuoden verran mäkin sitä virkkailin. Ja aika pienikokoinen tää on, ei mikään parisängyn päiväpeitto.

Ja tehty kalastajanlangasta, joten painoa on. Jos en mitään muuta elämässäni saa aikaiseksi, niin ainakin sitten reikäisen torkkupeiton :D

En jaksanut edes yömyssyksi tuota Garagea juoda. Noh, säästämme myöhemmäksi. Nyt unille niin jaksaa töissä tuhertaa jotain ja sekoittaa koko pakan. Hyvät yöt vaan.

Lungi yö. Ajan muiden keräämiä keikkoja lähettämöön. Harmi vaan et unohin luurit kotiin. Ois aika menny nopeemmin musiikkia kuunnellessa.

Back
Ylös Bottom