Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kahljaajalintuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ja kännissä ja tollee.

Ei tarvi vastata, ellei teillä ole laittaa Van Halenin erikoisia YouTuube videoita, sillä nyt niitä ois kiva katella
ja Tolllllleeeee ja yks, juttu vielä joka kuuluu tonne "Älä Sano Näin" - viestiketjuun, eli suomeksi threadiin, niin toi sana 'Jantteri', niin alkakaa pikku hiljaa vähentelemään tota, sillä noin puolentoistavuoden jälkeen se on poissa muodista.

Ei siinä mitään, nyt teillä on puolitoistavuotta aikaa käyttää tota pakkotoistosta tuttua termiä 'Jantteri' sitten se on poissa muodista. Ei millään pahalla, mut ei millään hyvälläkään, sillä minä tiedän nämä hommat.
Nyt lisää kaljaa ja niin pois päin, joten hyvää yötä kaikille janttereille.
ugh!

Kahljaajalintuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ja kännissä ja tollee.

Ei tarvi vastata, ellei teillä ole laittaa Van Halenin erikoisia YouTuube videoita, sillä nyt niitä ois kiva katella
ja Tolllllleeeee ja yks, juttu vielä joka kuuluu tonne "Älä Sano Näin" - viestiketjuun, eli suomeksi threadiin, niin toi sana 'Jantteri', niin alkakaa pikku hiljaa vähentelemään tota, sillä noin puolentoistavuoden jälkeen se on poissa muodista.

Ei siinä mitään, nyt teillä on puolitoistavuotta aikaa käyttää tota pakkotoistosta tuttua termiä 'Jantteri' sitten se on poissa muodista. Ei millään pahalla, mut ei millään hyvälläkään, sillä minä tiedän nämä hommat.
Nyt lisää kaljaa ja niin pois päin, joten hyvää yötä kaikille janttereille.
ugh!

Jantteri hei, nyt ei ole laittaa yhtään Van Halenia, mutta koita jantteri kuunnella vaikka Purplea, niin siitä se lähtee.
(Hei kato, tää oli mun oma vastaus, kaikille ei niin viisaille kun minä olen, jotka olisi laittaneet tämän kaltaisen viestin kuitenkin.)
Jantteri

Näin kun tässä selvinpäin kirjoitan. Niin.
Tuo sana 'jantteri' alkaa olla jo vähän helevetin kulunut sana.
Annan sille noin puolitoista vuotta elinaikaa.
Tämä viesti kuulusi itseasiassa 'Älä sano näin"- viestiketjuun, eli suomeksi threadiin, mutta älkää jantterit hätäilkö, sillä teillä on puolitoista vuotta aikaa käyttää tuota termiä.

T:Jantteri

oha siit ainaki kolme/neljä päivää ku joit :pd

Se maku unohtuu nopeasti. Piti tänäänkin varmistaa, että mitä vivahteita siinä olikaan :D Löyty kyllä tosi kiva intialainen ravintola Reykjavikin keskustasta. Nyt pari jaksoa HIMYMiä ja koisimaan! :)

Ei taas millään nukuta :/ Taitaa olla kaikki mahdolliset suosikkisarjatkin jo katsottu ajantasalle, joten ei oo oikein tekemistä. Pitänee piirtää jotain roskaa, jota saa aamulla hävetä vielä enemmän kun päivisin tehtyjä tuherruksiaan :D
Elikkäs öitä Pakkis :)

Sielllähän tulee lätkää töllöstä, joten eihän tässä nyt mihinkään nukkumaan jouda.

Sitä joko itkee itsensä uneen tai raivoaa

Liikaa tuota jälkimmäistä ollu viimeaikoina. Melkeen jopa ikävä ensimmäistä vaihtoehtoa mitä nuorempana oli useasti

Ei sitä lapsenakaan aina kivaa ollu. Monestikaan. Harvemmin?

Jaah. Onneksi huomenna UFC. Kova kortti, Edgar vs Aldo tulee olemaan kova matsi.

Ei kiinnosta mikään. Katon sen silti. Kovasti oon diietannu ja saanu ton 8kg pois mutta kai sitä tulee ahdistuneena ostettua suklaata ja muuta paskaa jota ei oikeesti tee ees mieli

Pitäs olla huomenna se +40 tuntia hereillä. Alkaa tää valvominenki tympimään.. Anteeksi ku valitan, en oo varma itekkää enää mistä puhun... Pois vaan haluan. Onneks tää on tällanen sekalainen threadi mihi saa laittaa mitä vaan kunha on yö. Ja nyt on vissiiyö, näyttääpi olevan lähempänä neljää.

Niin ja vituttaa tää näppäimistö ku ei taho aina välilyöntiä tunnistaa, totteliskoha nyrkkiä? Seuraava viesti onki sitten "iogmaiAMGNPUHN"

Back
Ylös Bottom