Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäskö sitä sittennii lähtee tänäännii kahtommaan yöelämätä? Ku santelssi maistuu hyvältä ja aikaa ois ruhtinaalliset 2pv juuva kuningasta nii pitäsköhän sitä?

Siksihän mekin se myydään, kun on käynyt ahtaaksi ;)

Mutta joo, Ikeaan meni puolitoista tonnia.

Samaa onkelmaa, mut pienemmällä budjetilla liikenteessä. :D

Pitäskö sitä sittennii lähtee tänäännii kahtommaan yöelämätä? Ku santelssi maistuu hyvältä ja aikaa ois ruhtinaalliset 2pv juuva kuningasta nii pitäsköhän sitä?

Mulla on sattumoisin vielä 4 juomaa viime viikon Pakkis-bileistä jälellä, mut empä tiiä milloin kiinnostaa tuhota ne. :)

Rassaa päätä erittäin pahasti kun ei ole päässyt liikkumaan yhtään kolmeen päivään. :itku:

No mä nyt en ole koskaan ymmärtänyt asuntojen ja huonekalujen hintoja muutenkaan. Ne ei kyllä perustu mihinkään muuhun kuin siihen, että ihmiset vaan nöyrästi suostuu maksamaan mitä pyydetään. Jostain sohvastakin tyyliin 2000e?? Ei saatana.

Rassaa päätä erittäin pahasti kun ei ole päässyt liikkumaan yhtään kolmeen päivään. :itku:

Tää jätkä ei oo liikkunu aika moneen vuoteen, mieti kuinka sitä rassaa!

Stephen_Hawking_050506.webp

Mitäs teidän viikonloppuun? Sehän alkoi just! :dance2:

Alko jo eilen. Istun sohvalla ja syön suklaata ja ny juon kaljaa, ku ei tuo jalompi viina oikeen maistunukkaa.

Älä oo niin herkkä. Ja tuskin se ainakaa vittua tarkottaa!

No mä nyt en ole koskaan ymmärtänyt asuntojen ja huonekalujen hintoja muutenkaan. Ne ei kyllä perustu mihinkään muuhun kuin siihen, että ihmiset vaan nöyrästi suostuu maksamaan mitä pyydetään. Jostain sohvastakin tyyliin 2000e?? Ei saatana.

Me maksettiin uudesta futonista 1300€, koska se vain on kropalle ylivoimaisesti sopivin sänky. Sohvista myös juuri n. 2000, koska testattiin monia monituisia ja se paras vain oli niin mukava istua :D ja muissa huonekaluissa oli periaate, että nyt pitää olla massiivipuuta, jotta kanssa kestää sitten loppuiän ja kuuluu kauniisti, kuten sanotaan, toisin kuin halpa lastulevy. Mistään tietystä brändistä tai designistä en minäkään maksaisi ekstraa...mukavuus, kestävyys ja silmää miellyttävä ulkonäkö riittää :) Ja nyt on ostetava, kun on talolainaa vielä tilillä :D

Hohohoho! Mä ostin mun sohvan suoraan tehtaalta ja makso 50e. Hyvin täs on 10v istunu.

Ei pystyis kykeneen crossfittiin. Mun tuurilla olis taas joku paikka rikki...
Taas kävis kutsu juomaan, mut ei jumalauta, en lähe! Yritän ottaa linjan et ku juodaan ni juodaan sillai et sitä on vartottu ku kuuta nousevaa et ois kunnon meno jo valmiiks. Nyt on vaan semmonen blaah peruskittausta -fiilis, josta tulee vaan ynseä ja yksinäinen krapula. Jos on ollu hyvät pippalot, ni krapula ei ees haittaa.

^Onko pakko juoda niin paljo että tulee krapula? Nimim. ei vielä krapulaa tänävuonna.

^hyvä yksilö taatusti! Tarttis olla varmaan suhteita, jotta sais sohvan suoraan tehtaalta...?

Ei tarvittu suhteita, eihän mulla semmosia ole! Sohvaa ku liikkeessä kattelin niin myyjäsetä vei mut varaston puolelle ja näytti sieltä yksilön minkälaisen ne oli just tehny viimesen laatuaan ja halus päästä siitä epätoivoisesti eroon tilaa viemästä.

Slarto hanki nyt hyvä mies ne vipit takas. On niin surullisen näköinen toi musta nimimerkki.
Sitä paitsi tutkimusten mukaan vip-jäsenet menestyy elämässä 50% paremmin ja saa 120% enemmän naisia, nostaa 30% enemmän rautaa ja tienaa 20k normaalia enemmän vuodessa. Nimimerkin värikin muuttuu tuplasti seksikkäämmäksi.

^^no jos ei suhteita, niin näköjään tuuria :rolleyes:

Muakaan ei kiinnosta crossfit, joskin osallistuin kisaan. Crossfit on kuulemma yhteisölistä. Mä haluan treenata rauhassa omaan tahtiin, ihan itsekseni :puntti: Yhteisöllisessä crossfitissä mua vain lannistais ja fiduttais, jos ja kun muut olisivat kovemmassa kunnossa.

Back
Ylös Bottom