Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä helvettiä, katselin äsken luontodokumenttia, jossa oli juttua orangeista. Heti tuli mieleen Oranki (käyttäjä), liikaa(ko) aikaa Pakkiksella?

Päinvastoin, liian vähän aikaa Pakkiksella. Vierotusoireilta vaikuttavat. Kannattaa surffailla kännykällä, kun ei pääse tietokoneen ääreen.

Tää Pakkis on kokolailla melko koukuttava paikka ;)

Sitä tuntee kevyen jumpan jälkeen taas olevansa elossa \o/
Vaikka ei kyllä olis niin väliks.

Meinaa olla työlästä tää hereillä pysyminen. Koitan kuitenkin vielä muutaman tunnin valvoa :jahas:

Laukku pitäisi pakata huomiseksi, hitto minä en tykkää kyllä yhtään siitä puuhasta. Olen fiilispukeutuja, en erityisemmin suunnittele vaatevalintojani. Mistä minä voin tietää miten haluan pukeutua esimerkiksi kolmen päivän päästä :face: Pitäisi saada mahdollisimman vähän kamaa mukaan, mutta silmää miellyttävää. Tämän lisäksi pitäisi ottaa huomioon esimerkiksi sää, joka näyttää muuttuvan vuorokaudessa +3:sta lumimyrskyksi.

Ja yksi koreografiakin pitäisi jaksaa vääntää. Olen ideaköyhällä tuulella, joten ehkäpä keitän kupposen kahvia ja jatkan dataamista :rolleyes:

Laukku pitäisi pakata huomiseksi, hitto minä en tykkää kyllä yhtään siitä puuhasta. Olen fiilispukeutuja, en erityisemmin suunnittele vaatevalintojani. Mistä minä voin tietää miten haluan pukeutua esimerkiksi kolmen päivän päästä :face: Pitäisi saada mahdollisimman vähän kamaa mukaan, mutta silmää miellyttävää. Tämän lisäksi pitäisi ottaa huomioon esimerkiksi sää, joka näyttää muuttuvan vuorokaudessa +3:sta lumimyrskyksi.

Ja yksi koreografiakin pitäisi jaksaa vääntää. Olen ideaköyhällä tuulella, joten ehkäpä keitän kupposen kahvia ja jatkan dataamista :rolleyes:

Puolentoista vuoden kaukosuhteen jälkeen musta on tullut pakkaamisen mestari. Ei tule enää otettua mitään turhia tavaroita mukaan.

Ja sitten iloinen hypetys, että kahden tunnin päästä mun juna on perillä :haart:

- - - Updated - - -

Puolentoista vuoden kaukosuhteen jälkeen musta on tullut pakkaamisen mestari. Ei tule enää otettua mitään turhia tavaroita mukaan.

Ja sitten iloinen hypetys, että kahden tunnin päästä mun juna on perillä :haart:

Huomenna ois enkun koe... Meitsi jäätyy vaan koneella. Oliks tänään Jutta ja puolen vuoden tsydeemissä niitä fitness-pupuja?

Ja sitten iloinen hypetys, että kahden tunnin päästä mun juna on perillä :haart::

Itselläni tätä kaukosuhdetta on takana yli kolme vuotta, ja olen vieläkin huono pakkaamaan :D

Alko soimaan tämä biisi päässä ko 20min veivasin auto pois Energia Areenan parkkikselta:

Vituttaa aika lahjakkaasti, näillä eväillä on hyvä lähteä töihin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hitto :D

Teet kato sellasen rahanaisen ratkaisun ja ostat kahdet vaatteet/tavarat molempiin paikkoihin ;)

Tämä on itseasiassa toteutettu jo pienissä määrin, kaikki voiteet ja putelit löytyvät hammasharjaa myöten poikaystävän luota valmiina. Vaatteita ei pysty kaksinkappalein ostelemaan, eikä niitä ikinä raaski sinnekään jättää! :D Juoksukengät sieltä tosin löytyvät, niitä kun olisi ärsyttävä raahata :rolleyes:

Tein iltapalaleivät:

318316_10151348312967973_1076085186_n.webp

Back
Ylös Bottom