BJJ:ta käyn vääntämässä, mutta painia sekin on. Kai?
Painia se rättipainikin on. Sama se ainakin mulle on rymytääntkö sitä tatamilla vai molskilla.
Jotkut tekee sitä myös nahkahousuissa öljyttynä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BJJ:ta käyn vääntämässä, mutta painia sekin on. Kai?
Nyt sitten tarkkana siellä liikenteessä, tullu jo ihan helvetisti ennakkoilmotuksia liikenneonnettomuuksista.
Nyt sitten tarkkana siellä liikenteessä, tullu jo ihan helvetisti ennakkoilmotuksia liikenneonnettomuuksista.
JOS kolari sattuu omalle kohalle ni otetaa veikkauksia vastaan, kuinka moni kuolee?
Pahoittelen maalaisuuttani, mutta kiinnostaa mikä on liikenneonnettomuuden ennakkoilmoitus? Keskuskatu 3:n kohdalla nelikymppinen nuorimies ajaa liikenteenjakajaan puoli kuudelta tänä iltana...?
Painia se rättipainikin on. Sama se ainakin mulle on rymytääntkö sitä tatamilla vai molskilla.
Jotkut tekee sitä myös nahkahousuissa öljyttynä.
Ootko ollu mun ikkunan takana hä?
Eli olet siis karvainen turkkilainen mies!
Eli olet siis karvainen turkkilainen mies!
-- Edit --
Onhan toi nyt aika eroottista touhua, suorastaan homoeroottista :D
Sielä on parempi pito!
Hemmetti, naapureita! Ite Vähästäkyrööstä![]()
Vois kans ottaa sen 500£ tunti niinku ne roinamuijat, joista oli se dokkari joskus. Voisin vaan pullistella ja seistä jonku läskin läskeillä korkkarit jalassa. Pitäs reenaa viel pari vuotta kyl.
Kelasin lähtee Prahaan ku työkaverit oli menos sinne reissuun lomalla. Mä maksaisin matkat luonnollisesti, tai sitten luonnollisesti jälkikäteen. Haahhaaah, kyl nää raha-asiat joskus..
No höh, jos tämän oisin aiemmin tienny!
Ja taas naapureita, vantaalla mäkin nytte.

Juu u, ota vaan kunnon ote vieressä istuvan housujen sisällöstä niin pysyt tiellä..
Vois kans ottaa sen 500£ tunti niinku ne roinamuijat, joista oli se dokkari joskus. Voisin vaan pullistella ja seistä jonku läskin läskeillä korkkarit jalassa. Pitäs reenaa viel pari vuotta kyl.