Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilisen Suomi-leffan katsomisen jälkeen tuli väkisinkin mieleen, että oon väärällä alalla. Ois pitänyt pyrkiä näyttelijäksi niin olis ees ollu minimaaliset tsäänssit päästä suihkuun Malla Malmivaaran kanssa...:kuola:

Nättiä. Piti tänään mennä treenailemaan salille, mutta ei näillä domsseilla mihinkään pääse. Eilen oli vetävät lihat ihan hajalla, ja oli vaikeuksia thaikkutreeneissä polvipotkujen kanssa, ja nyt kipeytyi työntävät lihat kamppailujen takia. Hyvä kun penkiltä ylös pääsee. Tänään korkeintaan jotain kehonpainolla pelleilyjä sitten illemmalla.

Kakkiainen.

?

kakkiainen2.webp

Haha, ei oo varaa maksaa vippejä! Hitto mikä aikuinen mäki muka oon. Tän kuun rahoista ei jää ees kymppiä ylimäärästä. Nooh, hain just sivuduunia. Mitä sitä muutakaan tehä kipeenä himassa.. Heitin läpällä eilen töissä, että vois mennä hiihtolomalla viikoks huoraamaan ni jengi meinas vetää herneitä nenään ku oli liika provokatiivista. Höh en tajuu?

Heitin läpällä eilen töissä, että vois mennä hiihtolomalla viikoks huoraamaan ni jengi meinas vetää herneitä nenään ku oli liika provokatiivista. Höh en tajuu?

Paljonko veloitat? Ihan kavereita varten siis kysyn. Tossa olisi pari yksinäistä kulkijaa tiedossa. ;)

Kylläpä sitä olenkin taas ollut töissä tehokas tänään. Olisi ihan hyvin voinut jäädä kotiin.. :jahas: Eikun en sentään. Olen mä omia asioitani saanut hoidettua! :D Erään synttärilahjaideakin nytkähti eteenpäin, vaikka aikaa on vielä melkein pari kuukautta. Kerrankin ajoissa! :)

Salilla käyty. Nyt pari kolme tuntia lepoa ja sitte painimaan :rock: Toivottavasti kroppa tottuu tähän nopeesti ja en oo joka painikerran jälkeen päivää sängyssä ko kroppa niin rikki :D

Paljonko veloitat? Ihan kavereita varten siis kysyn. Tossa olisi pari yksinäistä kulkijaa tiedossa. ;)

Vois kans ottaa sen 500£ tunti niinku ne roinamuijat, joista oli se dokkari joskus. Voisin vaan pullistella ja seistä jonku läskin läskeillä korkkarit jalassa. Pitäs reenaa viel pari vuotta kyl.

Kelasin lähtee Prahaan ku työkaverit oli menos sinne reissuun lomalla. Mä maksaisin matkat luonnollisesti, tai sitten luonnollisesti jälkikäteen. Haahhaaah, kyl nää raha-asiat joskus..

Back
Ylös Bottom